Tja, wat kan hier nog aan toegevoegd worden. Wetenschap wordt vervangen door (politieke) opinie. En dat heeft weer dit als gevolg. Ik denk dat ik een espresso ga maken.
Re: COVID-19 & de koffiewereld
292Me too! (filterkoffie dan )gilleko B. schreef: do 06 aug 2020, 20:20 Tja, wat kan hier nog aan toegevoegd worden. Wetenschap wordt vervangen door (politieke) opinie. En dat heeft weer dit als gevolg. Ik denk dat ik een espresso ga maken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
293LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
295De Weltschmerz dingen kan ik over het algemeen niet aanzien. Merendeels oude witte mannen die heel gewichtig spelen dat ze op tv zijn in een serieuze actualiteitenrubriek.
Maar dat is geen kritiek he, ik veroordeel niks. Het verbaast mij wel dat sommige mensen die ik voor slim en beschaafd houd erin meegaan.
Maar dat is geen kritiek he, ik veroordeel niks. Het verbaast mij wel dat sommige mensen die ik voor slim en beschaafd houd erin meegaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
296Ja, je kunt het beste alles kijken. De televisie zin en onzin en de online zin en onzin. Anders kun je niet bepalen wat wel of niet onzin is.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
297Ik heb geen tv en als ik ergens ben waar die aan staat vraag ik me af wat de mensen mankeert
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
298LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
299Ik heb een goede vriend die tevens nmm over wijsheid beschikt (verwar dit niet met welbespraaktheid), die reageerde hierop nagenoeg hetzelfde wat jij nu zegt. Misschien kan dat zo zijn, maar vermoed dat hij en heb een sterk vermoeden ook jij, voldoende vermogen beschikt om objectief te kunnen toetsen of het hout snijdt of niet. Ik begrijp wat je bedoelt en voelt bij café Weltschmerz, trotzdem, ik constateer ook een mate van kritisch waarheidsgehalte in dit café.fransg schreef:De Weltschmerz dingen kan ik over het algemeen niet aanzien. Merendeels oude witte mannen die heel gewichtig spelen dat ze op tv zijn in een serieuze actualiteitenrubriek.
300Ik heb wel een TV en een espressomachine met toebehoren, maar nu weer begrijp ik wat je bedoelt en voelt.fransg schreef:Ik heb geen tv en als ik ergens ben waar die aan staat vraag ik me af wat de mensen mankeert