Hoi allemaal,
Het moment dat ik deze thread op 2 januari heb aangemaakt was ik als consument geïnteresseerd in het product. Zoals jullie weten stelde de levering in Nederland zich maar uit. Toen kwam het idee in mij op: wat nou als ik de G-iota lever aan de Nederlandse koffiefanaat?
Het duurde niet lang voor ik die gedachte over heb gezet naar actie. Ik heb de leverancier opgebeld (Tom) en ben naar het bedrijfsadres in Moeskroen gereden. Daar heb ik de koffiemolen in werking kunnen zien en heb ik de koffie mogen proeven.
Het testen van de molen bleef niet bij die keer in Moeskroen. Tom had nog één koffiemolen staan, die heb ik overgenomen. Deze heb ik ondertussen een tijd in gebruik, en bevalt boven verwachting goed! De 64mm maalschijven zorgen voor een zachte kop koffie.
Na uitvoerig testen en beraad heb ik besloten de stap te nemen en te starten als jonge ondernemer, door een online winkel te starten vanuit passie voor koffie en de G-iota.
Als jullie meer willen weten over de molen of hoe ik hem gebruik, reageer gerust!
Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?
291
Laatst gewijzigd door Froika op do 13 mei 2021, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
☕︎
FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR
FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR