Re: Wie is Robin?

21
fransg schreef: Als de forumsoftware met die 'like' feature kan gebreid is dat prettig. Ik kan wel "gaaf!" reageren op iets maar als iedereen die een bericht gaaf vindt dat doet, wordt het een lange sliert bijna-lege berichten.
Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar zal er eens naar kijken.

Misschien zijn er naast ‘like’ nog andere features die het beter maken.

22
Like feature vind ik ook een goed idee!

Misschien kan er ook iets geactiveerd worden dat wanneer er iemand een advertentie wilt plaatsen in het te koop aangeboden tooic dat pas mogelijk is na een bericht in het voorstel topic.
De personen die als 1e bericht een advertentie hier plaatsen zijn ook de personen waar je nooit meer wat van hoort. Dus niks aan verloren als we die kwijt zijn.

Verder ben ik voor zo min mogelijk regels of aansturing. Dat verpest in mijn beleving de connectie tussen de leden en gaat er eens iets pittig eraan toe, dan is de discussie die eruit voortkomt om op 1 lijn te komen altijd veel waard voor de toekomst. Alleen op die manier krijgen we een hechte band met respect naar elkaar.

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

23
Ik heb even snel gekeken bij een dergelijk forum en ik heb het idee dat een ‘like’ vooral handig is als er antwoorden gegeven wordt op een vraag zodat als de vraag beantwoord is men dit aan kan geven met een ‘like’
bobbee schreef: Like feature vind ik ook een goed idee!

Misschien kan er ook iets geactiveerd worden dat wanneer er iemand een advertentie wilt plaatsen dat pas mogelijk is na een bericht in het voorstel topic.
De personen die als 1e bericht een advertentie hier plaatsen zijn ook de personen waar je nooit meer wat van hoort. Dus niks aan verloren als we die kwijt zijn.

Als een overstap gedaan wordt is het volgens mij mogelijk om de instellingen zo aan te passen dat het pas mogelijk is voor nieuwe gebruikers om na een x aantal berichten pas in bepaalde forum onderwerpen te mogen posten, dan kunnen ze nog steeds advertenties in ander onderwerpen plaatsten maar vis je er misschien al een aantal uit.

24
Misschien is het mogelijk het forum pas te activeren voor berichten na 1 bericht in een bepaald topic, in dit geval het voorstel topic.

Wil je op phpbb blijven?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

25
bobbee schreef: Misschien is het mogelijk het forum pas te activeren voor berichten na 1 bericht in een bepaald topic, in dit geval het voorstel topic.

zou ik eens moeten bekijken of dat kan weet ik zo niet.

bobbee schreef: Wil je op phpbb blijven?

Hoeft niet phpbb te blijven van mij, maar hoeft er ook niet vanaf.

Maar mocht er een overstap komen dan is het wel belangrijk dat berichten en gebruikersnamen en ww wel gelijk blijven, dat betekent dus dat het een en ander overgezet moet worden maar dit moet wel kunnen.

26
Welkom! Eens met de wens voor een 'like'. Wat ook prettig zou zijn is dat een gequote bericht wordt voorzien van de oorspronkelijke datum/tijd en naam van de auteur van dat bericht.

Op andere fora waar ik op vertoef kun je pas een advertentie plaatsen na 10 berichten te hebben geplaatst in het on-topic deel van dat forum.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

28
Dankjewel Marc O.

Marc O. schreef: vr 02 jul 2021, 22:26 Wat ook prettig zou zijn is dat een gequote bericht wordt voorzien van de oorspronkelijke datum/tijd en naam van de auteur van dat bericht.

Dat is inderdaad veel makkelijker. Zal eens kijken wat mogelijk is.

Marc O. schreef: vr 02 jul 2021, 22:26 Op andere fora waar ik op vertoef kun je pas een advertentie plaatsen na 10 berichten te hebben geplaatst in het on-topic deel van dat forum.

Weet je op welke software dat forum draait? Kan een goede toevoeging zijn, zoals bobbee ook al zei.

Hoi Keyser

Keyser schreef: Ik zou het fijn vinden wanneer je ook berichten kan verwijderen. Maak zelf gebruik van Tapatalk ipv de web versie. Weet niet of de web versie wel die optie heeft?

Ik vermoed dat dit op veel forums niet gebruikelijk is omdat dan een heel onderwerp niet meer lekker loopt als er reacties niet meer tussen staan. Meestal kan dit gedurende een bepaalde tijd na het posten nog wel.

30
Marc O. schreef: Yep, SMF: http://www.simplemachines.org/

Dankjewel. Zal er eens naar kijken, geen idee of dit met huidige software ook zou kunnen.

Marc O. schreef: Wat ook prettig zou zijn is dat een gequote bericht wordt voorzien van de oorspronkelijke datum/tijd en naam van de auteur van dat bericht.

Heb nog even snel wat zoekwerk gedaan. En dat zou al moeten gebeuren dus ergens gaat er iets fout. Zal eens proberen of ik het kan fixen.