Begonnen met snelfilter, toen door werk naar
oploskoffie en freshbrew koffie
toen er bonen apparaten bij kwamen
en me daar meer in verdiepte, heb ik vrij snel de automaten laten varen.
En ben me op het mooie spul gaan richten
Koffiebonen veel van Nederlandse en Belgische branderijen die enkel private label
maken en over het algemeen niet onder eigen merk verkopen.
Vaak waren dit blends maar ook single origin kwam regelmatig voorbij.
Maar ook Bocca and Fascino koffie om maar een paar te noemen.
De koffie die ik het vaakst gehad heb is een Mocca Java en een House blend,
mede omdat dit de favorieten waren van mijn moeder en
ik deze dus altijd klaar had staan voor als ze langs kwam.
Re: Wie is Robin?
52Lekker bezig met koffie dus. Benieuwd bij welke machine je uiteindelijk uitkomt. De Compak R120 is een flinke molen toch? Of moet ik een knipoog lezen?
Zou hem zelf ook wel willen hebben Zag laatst een R80 maar was net te laat.
53Ja vergetenKeyser schreef: zo 04 jul 2021, 19:48 Lekker bezig met koffie dus. Benieuwd bij welke machine je uiteindelijk uitkomt. De Compak R120 is een flinke molen toch? Of moet ik een knipoog lezen?
Is inderdaad een flink apparaat ja.
54Beste Robin,
Veel succes als nieuwe eigenaar!
Ik ben in het verleden mede eigenaar geweest van een groot forum en het is hard werken.
Betreft de tips...een "like" button is een goede toevoeging...maar waak er wel voor dat er minder gepost gaat worden omdat men dan onbewust een beetje "lui" wordt. Dus men klik even snel en leest weer verder. Al is het hier wel goed actief en zal een drop wel meevallen.
Ik gebruik Tapatalk en hoop dat, als je over gaat in een ander script, dat het werkbaar blijft.
Veel succes met je nieuwe uitdaging!
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik ben in het verleden mede eigenaar geweest van een groot forum en het is hard werken.
Betreft de tips...een "like" button is een goede toevoeging...maar waak er wel voor dat er minder gepost gaat worden omdat men dan onbewust een beetje "lui" wordt. Dus men klik even snel en leest weer verder. Al is het hier wel goed actief en zal een drop wel meevallen.
Ik gebruik Tapatalk en hoop dat, als je over gaat in een ander script, dat het werkbaar blijft.
55Haha nou dan heb je de regel van molen is het meest belangrijk tot in de puntjes uitgevoerd. Zo goed dat er geen espressomachine meer naast past.
56Ik zou willen dat Tapatalk beter wordt zodat foto's en video's die men in T denkt te hebben geplaatst ook echt zichtbaar worden voor anderen (zonder dat eerst links moeten worden aangeklikt), en dat T het telkens terugkerende "verzonden met T" weg laatTimo1979 schreef: ma 05 jul 2021, 08:53
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
57Je bedoelt dat je altijd super volautomaten hebt gehad waar bonen ingaan?Robin_KP schreef:Begonnen met snelfilter, toen door werk naar
oploskoffie en freshbrew koffie
toen er bonen apparaten bij kwamen
en me daar meer in verdiepte, heb ik vrij snel de automaten laten varen.
En ben me op het mooie spul gaan richten
Koffiebonen veel van Nederlandse en Belgische branderijen die enkel private label
maken en over het algemeen niet onder eigen merk verkopen.
Vaak waren dit blends maar ook single origin kwam regelmatig voorbij.
Maar ook Bocca and Fascino koffie om maar een paar te noemen.
De koffie die ik het vaakst gehad heb is een Mocca Java en een House blend,
mede omdat dit de favorieten waren van mijn moeder en
ik deze dus altijd klaar had staan voor als ze langs kwam.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
58Daarom gebruik ikfransg schreef:Ik zou willen dat Tapatalk beter wordt zodat foto's en video's die men in T denkt te hebben geplaatst ook echt zichtbaar worden voor anderen (zonder dat eerst links moeten worden aangeklikt), en dat T het telkens terugkerende "verzonden met T" weg laatTimo1979 schreef: ma 05 jul 2021, 08:53
https://picr.de/ om de foto's te hosten.
Tapatalk maakt zijn eigen onhandige link inderdaad. Eigenijk zou er een alternatief moeten komen voor tapatalk. 1 die goed is opgezet vanaf het begin of gewoon een koffiepraat app voor Android en Apple. Maar ja, app ontwikkeling....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
60Dankjewel Timo1979Timo1979 schreef: ma 05 jul 2021, 08:53 Beste Robin,