Eigenlijk niet nu maar vanmorgen, een simpele Jacobs supermarktkoffie snelfiltermaling. Lekker simpel, snel en makkelijk, en met dit uitzicht hier smaakt dat nog niet eens echt verkeerd
Re: Wat drink je nu?
2723Heerlijk aan het genieten van deze filterkoffie van 19.grams
Deze finca de Morelia heeft een fruitige smaak en blijft lekker hangen.
Dit is ook een brander die echt kwaliteitscapsules voor Nespresso maakt, zal daar binnenkort ook wel eens wat van op zetten.
Deze finca de Morelia heeft een fruitige smaak en blijft lekker hangen.
Dit is ook een brander die echt kwaliteitscapsules voor Nespresso maakt, zal daar binnenkort ook wel eens wat van op zetten.
2724Stom, espressokopjes vergeten mee te nemen maar gelukkig staan er eierdopjes in een kastje.
Peru boontjes (groen van Hoofdkwartier, eigengebrand, heerlijk)
Peru boontjes (groen van Hoofdkwartier, eigengebrand, heerlijk)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2725Ik zie geen verschil.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2726Haha eierdopjes. Wij nemen tijd acceptabele wijnglazen mee, omdat tie wijnglazen in zo'n vakantiewoning ook niet deugen. Maar eierdopjes ken nog net!
2727Ik ben echt meer en meer fan aan het worden van die Peru Oxapampa. Echt een heerlijke koffie.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
2728Ja een heel bijzonderewe tigers schreef: ma 27 sep 2021, 13:34 Ik ben echt meer en meer fan aan het worden van die Peru Oxapampa. Echt een heerlijke koffie.
Ik ga bijkopen als het nog kan
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2729Deze ken ik niet. Welke smaken zitten hierin?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
2730Hier heb je meteen alle info:
viewtopic.php?f=23&t=11547
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600