Ah, de Apotheek, moet ik toch op weg naar de AH langs, ik zal eens kijken (als er geen rij van hier tot gisteren staat).Pti schreef: do 03 feb 2022, 14:24https://www.flessenland.nl/Flessen/Spec ... eikop.htmlRoosW schreef: do 03 feb 2022, 10:47
Tja, en dat niet sproeien, ik heb geen handzaam sproeiertje, ach, als ik dan toch het internet afschuim
Dit soort flesjes zijn vaak ook voor een schijntje te koop bij de betere apotheek, met pipet of sproeikop.
Als dat aarden zoveel scheelt snap ik inderdaad niet waarom daar door de fabrikanten niet meer aandacht aan besteed word.
Ik zag overigens dat ik een gebeunt verlengsnoer gebruik, waarbij ik de aarddraad afgeknipt naast de opening van de contactdoos (die wel aarde heeft) zie zitten.
Ik denk dat ik hem enige cm inkort, en de bedrading wel op de goede manier aansluit.
Een paar van mijn snoeren komen nog uit de inboedel van mijn ouders na hun overlijden, mijn pa nam het niet zo nauw, en een draadje minder aansluiten terwijl het dan nog wel werkt, was werk minder als nodig was [Facepalm].
Tja, die zou ik zelf nooit gepakt hebben, ik ken zijn errr Franse slag .. ?? Waarmee hij klusjes met minimale inspanning afmaakte.
Ik heb wel eens een contactdoos opengemaakt vanwege verschroeide lucht (bij hen thuis) waar de bedrading met cellotape aan elkaar gedraaid inzat, bij navraag, hij had die extra lengte nodig (2 cm? WTF) beweerde hij, ik wed dat ie geen zin had een schroevendraaier te zoeken.
Waarom niet alles weggegooid? Ik heb verder niets van hen, naast 2 foto's, ik vind het te moeilijk om het dan rigoureus naar het vuildepot te sturen. De reden dat ik niets heb, mijn zus heeft alles uit hun huis af laten voeren, en op dat moment was ik te depressief om er iets om te geven.
Life Sucks, and then you die.
Dus repareren en aanpassen en nog decennia (HA, ben ik een optimist of wat!?) gebruiken zodat mijn zoon de zooi kan wegtiefen na mijn heengaan
Ik heb overigens wel van die kleine parfum flesjes, maar ja daar heeft dan Aftershave, EdT of Parfum in gezeten, die wil ik echt niet meer hergebruiken.