[VERKOCHT] Weber Workshops KEY Coffee Grinder

1
Zojuist binnen gekregen! Waarom zou ik deze gelijk verkopen? Meer dan een jaar geleden heb ik de maler besteld en het is toch wel een hoop geld wat ik nu goed kan gebruiken voor mijn bruiloft die over een paar maanden plaats gaat vinden.

Apparaat is nog helemaal nieuw. Het is de ONYX variant:
https://weberworkshops.com/products/key ... 1266881589

Prijs als je het online besteld is €1,913.90 inclusief verzending naar Nederland. Daar komen er nog invoerrechten bij kijken wat het totaal op circa 2400 euro brengt.

Hieronder de extra's die je niet standaard bij je bestelling krijgt:
- Leather Tamping Mat Onyx https://weberworkshops.com/products/lea ... 8758488117
- Twee reserve brush heads voor de brush van de KEY

Voor het totaalpakket zou ik graag 2500 euro willen vragen.

Ik woon in Gouda.
Laatst gewijzigd door Sheikah op vr 11 feb 2022, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Weber Workshops KEY Coffee Grinder

2
Misschien begrijp ik het verkeerd maar kun je hem dan niet beter online bestellen? Scheelt 100 euro.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3
bobbee schreef: za 05 feb 2022, 11:38 Misschien begrijp ik het verkeerd maar kun je hem dan niet beter online bestellen? Scheelt ;) 100 euro.
Moet je wel bereid zijn nog maanden te wachten ;)
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

6
Ik krijg een beetje een apart gevoel als een kant en klaar artikel te koop wordt aangeboden op ons forum en meer moet opleveren als de betaalde nieuwprijs. Op marktplaats begrijp ik dat maar hier zijn we toch een soort "familie", althans dat gevoel heb ik dan omdat we samen het forum draaien en elkaar helpen met deze hobby.

Ik bedoel dit niet veroordelend (!) want het staat in principe iedereen vrij en iedereen zal er anders over denken en wellicht is er iemands die denkt: Hé gaaf, dan heb ik hem volgende week al staan voor die 100 euro extra! Iedereen blij.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

7
Ook hier zware reservaties over dit. Is gewoon even proberen om een snelle euro te verdienen want is via de voorinschrijving op IGG van vorige zomer met de gratis mat via de code van het HB-forum en dus aan de leuke introprijs van 1500 dollar en niet aan bijna 2000 dollar.
Ik denk dat mijn morele principes goed genoeg gekend zijn maar iemand die daar geen probleem mee heeft kan daar natuurlijk op intekenen.

8
Pak je wel mooi €500 winst op je early bird korting. Laten we het maar onder de noemer 'inflatiespook' plaatsen.

P.s. Ik zou het ook proberen hoor, ben wat dat betreft niet roomser dan de paus. Zou mijn advertentie daarom ook op Marktplaats zetten en niet hier; hoe goed bedoelt het ook is. Als je winst wil maken en/of om een paar euro verlegen zit; dan bied je hem niet aan aan een 'vriend'. Zelf wil ik altijd het onderste uit de kan, dan kun je deze stap het beste overslaan.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

9
Nou ja, het is nu in ieder geval goed benoemd nu en dat maakt dit forum ook waardevol.

De koper en verkoper kan nu zelf beslissen wat die ermee doet.

Wat mij betreft laten we het hierbij.