Gebruikte Mazzer Super Jolly gekocht.
Was zwart en zatten nogal wat beschadigingen in het lakwerk.
Heb hem helemaal uit elkaar gehaald en ontdaan van de zwarte lak.
Bovenste lager was roestig en zat goed vast, deze wordt vervangen.
Onderste lager is nog prima en ga ik ook weer gebruiken.
Maalschijven worden vervangen.
Vandaag hem weer in kleur gezet…RAL 7045, is een 2K auto lak.
Heb een epoxy hechtprimer gebruikt onder de 2K lak om hechting te krijgen op het aluminium.
Re: Mazzel Super Jolly.
2Fascinerend zo'n metamorfose, leuk om te volgen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Ja leuk!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Ja, dit is leuk om te zien!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva = 2820 & een QM3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
5Gaaf is een molen die opgeknapt wordt! Chique kleur ben benieuwd naar t eindresultaat ziet er goed uit
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart
6Geweldig gedaan!
Ik bedoel dit niet als kritiek, maar de waarde van deze machine is niet gigantisch (??) en je bent al zo ver naar de ondergrond dat je in feite kunt doen wat je wilt - why not have some fun? Maak hem rood of zo?
Ik bedoel dit niet als kritiek, maar de waarde van deze machine is niet gigantisch (??) en je bent al zo ver naar de ondergrond dat je in feite kunt doen wat je wilt - why not have some fun? Maak hem rood of zo?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
7Nee rood is niet mijn kleur.
Heb hem deze kleur gemaak omdat het straks met het zwarte Carbon mooi uit komt
en hij er minder lomp uit komt te zien.
Heb hem deze kleur gemaak omdat het straks met het zwarte Carbon mooi uit komt
en hij er minder lomp uit komt te zien.
8Ben t er ook niet mee eens! Juist is een ander kleurtje die je niet snel ergens terug ziet! Heel vet benieuwd naar t eindresultaat...en ja waarde die is voor iedereen anders! Volgens mij is dat het laatste waar on KP leden zich zorgen over maken heb ik t ideeErikvW schreef: za 12 feb 2022, 20:41 Geweldig gedaan!
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart
9Mazzer is weer als nieuw, maakte veel lawaai was het bovenste lager en die is vervangen.
Maalschijven zijn ook vervangen.
Body in een nieuw kleurtje en een kleine hopper.
Doser is verwijderd en er voor in de plaats een Carbon plaat met RVS uitlaat stuk.
Maalt weer geweldig en stil.
Maalschijven zijn ook vervangen.
Body in een nieuw kleurtje en een kleine hopper.
Doser is verwijderd en er voor in de plaats een Carbon plaat met RVS uitlaat stuk.
Maalt weer geweldig en stil.
10Voorbeeldige restauratie, complimenten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino