Re: gespot

1972
Nee toch! Oh my....ik had het gevraagd aan een medewerker en mijn ernst laten voelen door de snik in mijn stem. Wat zonde.

Stoompijp eraf, lekbak weg, portafilter foetsie. Nieuwe dubbelwandige groep. Oudere schakelaar. Had best opgeknapt kunnen worden met een donor machine oid.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1974
Wel mooi dat hij is uitgezwaaid door een koffieliefhebber die hem nog heeft geprobeerd te redden. Dat kan niet iedere Pavoni zeggen!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1979
gilleko B. schreef:Ik hoor net van mijn vrouw dat dat tegen de regels is om iets aldaar uit zo'n bak te vissen.

Afbeelding
Ja regels zijn er om....
Afbeelding

1980
bobbee schreef: vr 11 mar 2022, 14:34
gilleko B. schreef:Ik hoor net van mijn vrouw dat dat tegen de regels is om iets aldaar uit zo'n bak te vissen.

Afbeelding
Ja regels zijn er om....
Afbeelding
Precies ja! :mrgreen:
gilleko B. schreef: Ik probeerde nog over de bak naar voren te hangen, maar mijn zoon bleef roepen "doe normaal, je lijkt wel een zwerver". Heb mijn pogingen gestaakt.

Afbeelding
Hahaha de jeugd van tegenwoordig :mrgreen: