Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Rein. Ik werk voor een koffiecafé in Nijmegen, genaamd First Things First. Wij willen daar graag beginnen met het voordoseren van koffiebonen voor decaf espresso en filterkoffie. Een koffievriend in Londen raadde mij deze tinnen containers aan. Hij zegt dat er om en nabij 20 gram koffiebonen in gaat; precies groot genoeg voor ons hier in de bar.
Volgens mijn vriend sluiten de blikkies goed luchtdicht (hij zuigt zich vast een beetje), en ik vind het ook fijn dat ze geen licht doorlaten.
Nu worden deze bakkies alleen verkocht in een doos van 100 stuks. Wij hebben er hier 40 nodig, en ik heb er dus 60 over. Ik hoef er geen winst op te maken, dus deze verkoop ik graag door aan iemand die ze goed kan gebruiken voor 65 cent per stuk plus verzendkosten (ophalen in Nijmegen mag ook).
Ik wacht met bestellen tot ik een koper heb gevonden voor de overige 60, zodat we niet met ze blijven zitten in het café. De levertijd is 8-13 dagen volgens tinware direct. Dus binnen 3 weken vanaf bestellen moet ik ze wel bij jullie kunnen hebben!
Groet,
Rein
TKA - Silver Round Aluminium Seamless Tin Container
1
Laatst gewijzigd door Rennie op ma 13 jun 2022, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.