Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4955
Als het straks hét item is van de bakkerswereld, de brood-innovatie die heel holland aan het brood eten zet, dan weten nog maar weinigen wie daarmee is begonnen. Een freelancer van het vakblad 'Bakkerswereld' wil wel komen praten maar daar heb ik dan geen zin in dus ik kan de bakkerswereld niks verwijten. Ik wil gewoon niet dat overal waar ik kom kinderen en dronken terras-gasten "Haai Smaailiebol!" roepen en dat oud klasgenoten die mijn naam googelen dan meteen die smileybol in beeld krijgen terwijl andere dingen die ik (niet) heb gedaan onvermeld blijven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

4957
bobbee schreef: za 11 jun 2022, 12:03 Je bent gaan rijzen door de smileybollen creatie, zo is dat nu eenmaal. Laatst liep ik langs een terras en niemand die mij herkende. Ach, ze moesten eens weten.
Ja! Geen idee hebben ze. En dat terwijl...

In de serie "Barry" over een heel sympathieke moordenaar gaat een regisseur de avond na een succesvolle première snel met haar assistent naar een hippe koffieshop maar gek genoeg wordt ze tegen alle verwachtingen in helemaal niet lastig gevallen door talloze fans.

Dat is wel even een domper.

Nu ja, troost ze zich eigen, ik vind mijn privacy heel belangrijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino