(Die reclame, dat logo mag wel wieberen hoor. Is wel heel pontificaal in your face nog even apart eronder. Krijg je korting? Laat dan maar staan, die gun ik je!

Ik denk aan de RedSpeed omdat die in mijn optiek het meest agressieve profiel hebben, maar waar ik dan weer huiverig voor ben dat de mijn geliefde Malabar evt toch zou gaan sproeien, wat die nu niet doet met de standaard schijven, tja word dan typisch een gevalletje doen het of doen ze het niet. ?Pti schreef:Ik denk dat Adriaan gewoon wat bijlages uit een email via drag and drop gedeponeerd heeft. Vind het wel frappant dat Italmill de moeite neemt om schijven met twee verschillende slijp- en dus maalprofielen te maken, maar ze dan niet beide met twee verschillende coatingen op de markt brengt. Die coating doet namelijk niets anders dan slijtvastheid bevorderen en prijs opvoeren. Ik snap niet wat de gedachte daarachter is... Zou het zo zijn dat de minder agressieve schijf voor een minder sterke (110V) maler bedoelt is ofzo? Maar waarom zou je die dan niet óók met TiN coaten?
Eigenlijk zouden we een transparante maler moeten hebben, waarin je die prachtige maalschijven de hele dag kunt zien, met lampjes erop! Of gewoon een setje maalschijven aan een halsketting om mee te pronken.
+ een koffiepraat tatoeage op de arm.fransg schreef:Eigenlijk zouden we een transparante maler moeten hebben, waarin je die prachtige maalschijven de hele dag kunt zien, met lampjes erop! Of gewoon een setje maalschijven aan een halsketting om mee te pronken.
Hahafransg schreef: za 11 jun 2022, 10:05Eigenlijk zouden we een transparante maler moeten hebben, waarin je die prachtige maalschijven de hele dag kunt zien, met lampjes erop! Of gewoon een setje maalschijven aan een halsketting om mee te pronken.