Re: Niche Zero Grinder

862
omeCo schreef: ma 13 jun 2022, 16:39 Staat er nu weer 1 op mp met een vraagprijs van €750! Bieden mag vanaf €500.

Ach de upgraderitus heeft weer toegeslagen ....
Ik ben het niet, die van mij blijft voorlopig hier. Prettig machine nog steeds.

Stiekem droom ik wel over vervanging van mijn hevelmachine. Zodat mijn vrouw er ook mee overweg kan en die wat sneller op temperatuur is (de machine bedoel ik). Ergens trekt de LMLM .... Maar ja, de meeste dromen ... maar soms komen ze uit.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

863
Frup schreef:
omeCo schreef: ma 13 jun 2022, 16:39 Staat er nu weer 1 op mp met een vraagprijs van €750! Bieden mag vanaf €500.

Stiekem droom ik wel over vervanging van mijn hevelmachine. Zodat mijn vrouw er ook mee overweg kan en die wat sneller op temperatuur is (de machine bedoel ik). Ergens trekt de LMLM .... Maar ja, de meeste dromen ... maar soms komen ze uit.
Ik zeg vaak “deze doe ik voorlopig nooit meer weg”.

864
omeCo schreef: ma 13 jun 2022, 17:54
Frup schreef:

Ik zeg vaak “deze doe ik voorlopig nooit meer weg”.
:lol:
Maar ík had het over de Niche, niet over mijn vrouw.... :D
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

865
Na 48 uur moest ik (als gevraagd in de verzend email van Niche) dus helaas aan de bel trekken, want geen piep van de afhandeling van het pakje gehoord.
Na een uur bericht terug, met een link (DPD) waar ik informatie over mijn pakket kon vinden.
Alwaar stond dat het in het systeem verwerkt was, maar het pakket nog niet ontvangen (EHH??).

Maar eerst even een nachtje overheen laten gaan, eerst maar eens aankijken hoe of wat.

En jawel, vanochtend een email van DPD, losgeld eis voor mijn Zero. Best even slikken, bijna 160 euro.
Wel ook met een andere Track en Trace link die wonderbaarlijk genoeg meer informatie bevatte als de eerste (met ook een ander T&T nummer).
Nu dus maar afwachten tot het DPD belieft om ook daadwerkelijk langs te komen. Het pakket blijkt overigens al sinds de 15e in Nederland te zijn, alleen vond DPD het niet nodig om dat even te laten weten.
Ik heb zomaar het donkerbruine vermoeden dat ik dit pakket pas volgende week ga ontvangen, mijn ervaringen met DPD zijn niet erg positief zeg maar.

867
bobbee schreef: do 16 jun 2022, 11:05 DPD, DHL, POSTNL plakken een ander t&t op een pakket uit het buitenland dat ingeklaard is.
Tja, op de NL site nergens meer informatie als dat ie nog niet in het distributie centrum is, terwijl bij de betaal vraag stond dat voor 09:00 betalen voor een spoedige aflevering zou zorgen (08:30 betaald).
De UK site met het t&t nummer van Niche geeft aan dat de bezorging pas Maandag gaat worden :(
Maar in hoeverre dat betrouwbaar is, mijn ervaringen met DPD is dat je daar een stevige zak met zout naast moet zetten, avond bezorgingen die 's ochtends aan de deur staan bv. bezorgingen voor de volgende dag die pas 4 dagen later op de stoep staan, je kunt er alle kanten mee op :shock:
Echt heel fijn als je een avond bezorging hebt (op papier) en dan in de ochtend met een goed gevoel even boodschappen (hooguit 30 minuten) gaat doen waarbij je midden in de Appie je Ring App het deurbel riedeltje hoort blazen :roll: Echt geweldig, alsof die lui verderop in de straat kijken wanneer je precies je huis gaat verlaten :D
Terwijl ik dit typte, Ding Dong, DPD

Nee niet met mijn Niche (snif) een pakje voor de buren :lol:

868
DPD zijn ongeveer de ergste criminelen die er bestaan.
Eens gehad dat er tot 2 x beweerd werd dat de computer al was geleverd 1 x maal werd beweerd dat het nog in de opslag stand.
Ook werd er beweerd dat er onderzoek naar die chauffeur zou worden ingesteld door iemand die dat helemaal niet kan.
Ik ga het bij dit ene voorbeeld maar houden want mijn bloeddruk schiet alweer naar astronomische waarden. :x

870
Een vriend van mij heeft het een keer zo uitgelegd:
“DPD staat voor Dordtse Pakket Dienst. Buiten Dordrecht weten ze de weg niet en gaat het altijd mis”
Hij woont in Dordrecht en had positieve ervaringen….
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600