Ja mooi, ik ben d'r ook blij mee. Gebruik 'm voor kruidenthee tussen de espresso's door. Water op 65ºC (ingesteld op het keteltje) erin, meteen drinkbaar en blijft op die temp wanneer ik af en toe een slok neem.RoosW schreef: di 06 sep 2022, 09:22 Niet zelf gekocht, een cadeau van mijn kinderen en mijn vrouw met mijn verjaardag, twee 1,2 liter Fellow Athmos containers, en jawel, de absurditeit op koffie gebied: De Ember Mug 2
Met die laatste ben ik erg blij, na mijn maag chirurgie kan ik slechts kleine slokjes nemen met veel tussenpozen, resulterend (bij Americano, mijn koffie preferentie) in immer koude laatste slokjes. Maar nu dus niet meer, ik heb hem op 60c gezet en hij blijft een hele tijd stomend warm
Direct ook heel handig vond ik, hij slow-blinkt wit als de koffie 'te heet' is (boven de ingestelde temperatuur) en switched naar 'jouw' kleur als ie de ingestelde waarde bereikt heeft.
5ece7831f0f4196bb4298533.jpg
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
521LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino