Re: Profitec 800
91Het mindere nu is dat hij constant net onder de 1 bar blijft hangen, misschien Profitec zelf ff benaderen.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
Heb je zowel de schakelaar als ook de hendel naast de aansluiting van de aanvoerslang omgezet?Madencio schreef: di 27 sep 2022, 10:09 Ik heb de Profitec nu aangesloten op water, en dit is wat ik krijg met het stomen van melk. Net onder de 1 bar, dus een beetje laag qua druk. Bij het zetten van koffie is het wel constant 1.1 bar ongeveer. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
WS dat mijn Pompei of Lambro? Ik moet zeggen ik let daar nooit op.omeCo schreef: di 27 sep 2022, 15:29In een video van wll zag ik dat de stoomdruk na een minuut voluit stomen, ruim boven de 1,0 bar bleef.maurice1 schreef:Ik dacht dat dat het euvel was.
Op zich trouwens wel normaal om een beetje teruglopende druk te zien als je de stoomkraan opent. Dat heb ik ook met mijn net nieuwe 700.
Yes, beide omgezet. De machine werkt verder wel hoor, alleen is de druk laag. Moet toch wel een oplossing voor zijn denk ik...Frup schreef: di 27 sep 2022, 15:52Heb je zowel de schakelaar als ook de hendel naast de aansluiting van de aanvoerslang omgezet?Madencio schreef: di 27 sep 2022, 10:09 Ik heb de Profitec nu aangesloten op water, en dit is wat ik krijg met het stomen van melk. Net onder de 1 bar, dus een beetje laag qua druk. Bij het zetten van koffie is het wel constant 1.1 bar ongeveer. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Alles is te koop, dus kom maar met een bodomeCo schreef:Ik zou hem snel verkopen
Ik geloof dat ik me vergis. Het betrof de 700. Dus niet te vergelijken want een db.maurice1 schreef:Lieten ze ook de temperatuur zijn bij die machine? Een hogere temperatuur zal immers ook een hogere druk opleverenomeCo schreef: di 27 sep 2022, 15:29In een video van wll zag ik dat de stoomdruk na een minuut voluit stomen, ruim boven de 1,0 bar bleef.maurice1 schreef:Ik dacht dat dat het euvel was.
Op zich trouwens wel normaal om een beetje teruglopende druk te zien als je de stoomkraan opent. Dat heb ik ook met mijn net nieuwe 700.
Helemaal met je eens! Ik zal even nadenken over een passende overnameprijs.Madencio schreef: Alles is te koop, dus kom maar met een bod
Kom op man. Is onzin.Zowel proefondervindelijk als gemeten met meter kan ik je zeggen dat dit niet klopt.Tenzij je koffie van 96-93 graden verbrand vindt.En dat bij zo'n 1.3 bar.bobbee schreef: di 27 sep 2022, 17:40 Volgens mij is die druk gewoon goed. Is een dipper toch?
Als je boven de 1 bar gaat verbrand de koffie.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”