Re: gespot

2541
gilleko B. schreef: di 27 sep 2022, 19:27
fuel schreef:
gilleko B. schreef: ma 26 sep 2022, 18:10 Gaattie ook dat weer verkopen
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Tja ik ben van de afwisseling, nieuwe ervaringen.
Hebben wel meer mensen op dit forum last van ;)
Zeker en vast, alleen bij jou is het ritme sneller. Geweldig. Ik ben vreselijk benieuwd wat binnenkort op je aanrecht staat. Top!!!!

Afbeelding
Alles al verkocht. DE1 en EG1.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

2542
GuidovW schreef: do 22 sep 2022, 21:31
Tekork schreef: wo 21 sep 2022, 21:36 Heb je de etzinger nog gekocht? Zag dat hij van marktplaats af is.

Hij heeft hem van marktplaats gehaald, omdat hij ‘gek werd van alle berichten en vragen…..’ (not). ;)
We hebben nog contact, maar hij zit nu in het buitenland.
Het typeplaatje geeft 120V/60Hz weer (Amerikaans?), maar er zit een Nederlandse stekker aan en vlgs de verkoper draait hij…..
Ik laat het vervolg wel weten. ;)

Ik heb de Etzinger uiteindelijk niet gekocht.
De molen is wel een eerlijke 230V ‘Nederlandse’, geleverd via Alleborgh.
Etzinger heeft een erg goede klantenservice, die ook snel op vragen reageert.

De verkoper wil er ook wel graag vanaf, maarja, het blijft veel geld en en moet ook thuis verkocht worden…
Los daarvan zou er een nieuwe hopper moeten komen, de grote past niet onder m’n kastjes.
En de 49mm La Pavoni portafilter is te klein voor pf houder….

Maar hij blijft toch op m’n verlanglijst staan…..zucht. ;)
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

2543
Dat zijn iets teveel 'if's and but's'. De verkoper gaf ook niet de beste indruk en als je zo'n aankoop doet dan moet je eigenlijk ook direct klaar zijn qua PF houder en hopper inderdaad.

Heb zelf ook maanden getwijfeld over de Etzmax, het blijft toch een bijzonder (duur) ding, maar na aankoop nog geen spijt gehad. Heb dan wel 'gewoon' 58mm filterdragers en de LightW en MediumW worden standaard ook geleverd met de kleinere 200g hopper. Dat is qua maat perfect voor thuisgebruik.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

2544
GuidovW schreef:
Tekork schreef: wo 21 sep 2022, 21:36 Heb je de etzinger nog gekocht? Zag dat hij van marktplaats af is.

Hij heeft hem van marktplaats gehaald, omdat hij ‘gek werd van alle berichten en vragen…..’ (not). ;)
Het typeplaatje geeft 120V/60Hz weer (Amerikaans?), maar er zit een Nederlandse stekker aan en vlgs de verkoper draait hij…..

De verkoper wil er ook wel graag vanaf, maarja, het blijft veel geld en en moet ook thuis verkocht worden…
Los daarvan zou er een nieuwe hopper moeten komen, de grote past niet onder m’n kastjes.

Dan wil ik hem misschien wel proberen… doe je wel een DM over je reeds gevoerde prijs onderhandeling
Afbeelding
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

2545
Tekork schreef: vr 30 sep 2022, 22:22
GuidovW schreef:

Dan wil ik hem misschien wel proberen… doe je wel een DM over je reeds gevoerde prijs onderhandeling
Afbeelding

Ha ha, is goed. :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

2550
De B. Cormorant schreef: ma 03 okt 2022, 09:58 Wel opletten dat je niet vast zit met een servicecontract. Zeker ok voor een horecasetting maar als particulier kan dat prijzig zij

Dat servicecontract valt in het niet bij de reactie van mijn vrouw als ze een 3-groeper op het aanrecht aantreft. :mrgreen:
dus...