Re: De kosten die de pan uitrijzen

232
wat een verschillen.

Het lukt mij maar niet om echt goed door te stoken dus ik dreig geld terug te krijgen als ik mijn gedrag niet aanpas.

Terwijl jij trouweklantenkorting krijgt die ik stom genoeg nooit wilde hebben.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

235
Ok. Ik zit dus op 250 per maand. Maar de AI van de app weet natuurlijk niet dat ik een nieuwe ketel heb sinds februari én dat ik die alleen gebruik voor warm water en dat ik een laserkachel heb die ik gebruik als verwarming. Dus die AI wordt waarschijnlijk helemaal zenuwachtig van mij terwijl ik nog even nonchalant achterover leun en de Londinium en Quest gewoon hun ding laten doen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

237
fransg schreef: ma 03 okt 2022, 13:24
fransg schreef: wo 21 sep 2022, 12:13 Ik las dat Liz Truss, de opvolger van Boris Johnson in de UK eerlijk verklaarde dat haar eerste ronde belastingkorting met name de rijken een belangrijke ruggensteun geeft, wind in de zeilen biedt want, zo redeneert ze met Thatcher/Reagan logica, als de rijken er wat warmer bijzitten gaan op den duur de armen het ook minder koud krijgen.
Men heeft nu bedacht dat dat after all toch geen goed idee was.

https://www.bbc.com/news/av/uk-63114409

Of, wel een goed idee natuurlijk maar de vele negatieve reacties erop leidden de aandacht af van al het goede eraan ;-)
En nu heeft ze haar minister van financiën de laan uitgestuurd en is ze zelf wat men noemt 'aangeschoten wild'

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

240
Geschrokken door de gekkigheid van Liz Truss en haar ex-minister van financiën zitten de pensioenfondsen daar in zak en as.

Onze pensioenfondsen die waarschijnlijk eveneens gebruik hebben gemaakt van 'slimme' manieren van goed geld vangen met slechts gedeeltelijk gekochte obligaties kunnen nu ook nerveus worden en in problemen geraken.

Behalve miljarden voor boerenuitkoop gaan wij dan als gegoede burgers straks opnieuw bereidwillig financiële instellingen redden ;-)

Kan Van der Zalm weer eens ergens tijdelijk directeur worden.

Velen vreesden dat het nieuws saai zou worden maar dat valt enorm mee!