Ik heb genoeg lever experts voor ik zien komen op dit forum. Zelf wil ik graag de overstap maken naar een levermachine en zou gaan voor de profitec pro 800 v2 nieuw. Ik heb hulp nodig met deze keuze. (Ik hoop dat ik hier niet 2 groepen tegen elkaar op zet )
Ik ben een londinium R uit 2019 tegengekomen. Deze heeft in december een professionele onderhoudsbeurt gehad waarbij de seals en rubbers vervangen zijn. Deze word verkocht voor 2350. (Heeft nog een kleine onderhandelingsruimte over de prijs)
Ik had eigenlijk het plan om voor de profitec pro 800 v2 te gaan.
Moet ik voor de londinium gaan of kan ik beter wat extra uitgeven voor de pro 800? En zouden jullie kunnen toelichten waarom de een of de ander?
En weet iemand toevallig wat van de londinium de dieptemaat is van buitenkant poot tot buitenkant poot? Om zeker te weten dat die überhaupt op de kast zou passen.
Alvast bedankt!
Londinium R 2e hands of extra bijleggen voor pro 800 v2 nieuw?
1more espresso, less depresso
profitec pro 800 (onderweg)/ eureka XL / 1Zspresso / Wacaco picopresso / fellow Stagg / v60 / french press / Moka pot
profitec pro 800 (onderweg)/ eureka XL / 1Zspresso / Wacaco picopresso / fellow Stagg / v60 / french press / Moka pot