Re: gespot

2891
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:Erg gaaf maar ik zou dat bedrag nooit kunnen verantwoorden aan mijzelf en mijn kinderen. Moeder redt zich wel.
Afbeelding
Je hebt gelijk, ik ook niet, maar heb het toch gedaan
Afbeelding

Afbeelding
Heb je die Decent gekocht?? Of bedoel je jouw Marzocco?

Dan heb je ook geen kopjes meer nodig.

La Marzocco espresso kopjes
€ 35,00
https://link.marktplaats.nl/m1930662335

Afbeelding
Afbeelding
Mooie kopjes, heb er niet zo lang gelee 6 gekocht met het zelfde lettertype van Linea Mini.

Afbeelding

2896
Yep. Heel bijzonder. Het toont aan dat als je iets heel duur maakt dat bepaald of iets bijzonder is of exclusief.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2897
Pti schreef: do 12 jan 2023, 18:48 Het blijft me verbazen wat die dingen opbrengen, wat een geld van €5000,- voor zo'n setje nieuw :shock:
Dan wil je dus 3000 euro van iemand, maar ben je nog te ook lam om je grinder te poetsen. Is voor dit geld en deze ervaring een Flair 58 niet net zo goed?
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

2898
ErikvW schreef: do 12 jan 2023, 20:36 Dan wil je dus 3000 euro van iemand, maar ben je nog te ook lam om je grinder te poetsen. Is voor dit geld en deze ervaring een Flair 58 niet net zo goed?
Ik denk het wel en als je een wat grotere machine wil, dan een Vectis zodra die binnenkort verschijnt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2900
Ik heb er 1 gehad, een hele mooie in antraciet grijs. Ook een nieuwe versie....
Toen even heel leuk en ineens zat. Weggedaan en zou hem nu graag terugnemen maar dat gaat niet.
Deze prijs van deze aanbieding is mij veel teveel hoewel deze wel praktisch nieuw is.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’