Re: gespot

2945
Nelus schreef:Waarom is er überhaupt zo’n hype rond die linea mini’s?
Door de naam...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2946
Het zijn goeie machines. Waarom het een blinde vlek veroorzaakt bij sommige mensen, geen idee. Volgens mij valt het wel mee hoeveel er verkocht worden. Er zijn hoe dan ook meer geinteresseerden dan dat er aanbod is en nieuw vaak te duur. Het zijn dan ook machines die je vrijwel blind 2e hands kunt kopen, maar door het beperkte aanbod betaal je alsnog de nieuwprijs (voor alle prijsverhogingen).

Krijg ook wel eens het idee dat Marktplaats verkopers al die aandacht heerlijk vinden. Advertenties die 2.000x bekeken worden en 50+ reacties verzamelen, en vervolgens niet verkopen en/of vasthouden aan een onrealistische vraagprijs. Het is maar waar je zin/tijd voor hebt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

2948
Het is een mooie machine met mooie techniek en goede onderdelen maar een flink percentage van de verkoopprijs hangt samen met de naam.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2950
HanR schreef: zo 22 jan 2023, 17:24 Ze zijn alleen sinds kort een beetje de weg kwijt. De €3.500,- was nog best marktconform.
Dat betaal je nu voor de micra.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.