Een vraag was:frankc schreef: vr 03 feb 2023, 09:32 Verschillende soorten koffie geprobeerd,dus niet alleen supermarktkoffie.
Nog steeds onduidelijkEn welke koffie gebruik je op dit moment?
Een vraag was:frankc schreef: vr 03 feb 2023, 09:32 Verschillende soorten koffie geprobeerd,dus niet alleen supermarktkoffie.
Nog steeds onduidelijkEn welke koffie gebruik je op dit moment?
Oké. Weet je de branddatum? Het is een blend zo te horen.
Wat noem je "veel koffie" -- ik bedoel hoeveel gram exact doe je in het filterbakje?Ik zet hem op de zo fijnst mogelijke stand,moet dan evengoed veel koffie in de piston doen,om beetje normale druk te verkrijgen.
Dat is natuurlijk een mooi experiment! Waar woon je want misschien woont er een forumlid in de buurt. Dan kun je de maler en misschien ook de bonen testen en uitsluiten dat het daar aan ligt.fransg schreef: za 04 feb 2023, 12:15 En als je er een andere molen naast zet (en ook gebruikt) is het probleem dan ineens opgelost?
Leuk! Ik ben voor experimenten!jelveen schreef:Dat is natuurlijk een mooi experiment! Waar woon je want misschien woont er een forumlid in de buurt. Dan kun je de maler en misschien ook de bonen testen en uitsluiten dat het daar aan ligt.fransg schreef: za 04 feb 2023, 12:15 En als je er een andere molen naast zet (en ook gebruikt) is het probleem dan ineens opgelost?
Zou weleens in Limburg kunnen zijn. Boontjes zijn van https://www.blanchedael.nl/ in Maastricht...jelveen schreef: za 04 feb 2023, 21:31 Als hij bij den haag in de buurt woont stop ik met plezier mijn niche even in een doos .
Terug naar “Koffiemolens & malers”