Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!
342LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
343Die espresso kan zo als pointillistisch stilleven in het Louvre worden opgehangen.fransg schreef:
️
344Prachtig!fransg schreef:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
345De espresso was nog lekker ook! Hij is wat intens van smaak bij 18 in 30 uit, dius ik heb 'm laten doorlopen tot 36g.
Colombia boontjes twee batsches 5 dagen gelee gebrand. Een batch ietsje lichter gebrand en beide met elkaar vermengd in de drum nadat die al wat was afgekoeld.
Colombia boontjes twee batsches 5 dagen gelee gebrand. Een batch ietsje lichter gebrand en beide met elkaar vermengd in de drum nadat die al wat was afgekoeld.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
346Inderdaad. Stukje Art!! Wat kan espresso toch mooi zijn.gilleko B. schreef: za 21 jan 2023, 18:00Die espresso kan zo als pointillistisch stilleven in het Louvre worden opgehangen.fransg schreef:FE5B2473-692A-4807-8511-B0EB3B628823.jpeg
️
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
347Weet niet of het echt onder tijgerstrepen valt mss nog wat te winnen met een competition basket maar heb een beetje wantrouwen wat mbt de teflon coating die gebruikelijk is.
Shot was perfect wat mijn smaak betreft.
Sent from my SM-A536B using Tapatalk
Shot was perfect wat mijn smaak betreft.
Sent from my SM-A536B using Tapatalk
348Heel netjes!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
350Volgens mij zijn alleen de doucheschermen met teflon coating toch? Maar als je dat niet wilt kun je ook voor de nanoquartz gaan, dat is een ceramische coating.icservices.jacco schreef: do 23 feb 2023, 07:54 een competition basket maar heb een beetje wantrouwen wat mbt de teflon coating die gebruikelijk is.