Re: gespot

3074
mr Blanc schreef:Koffiebrander met 1-cup koffiefilters. Had t idee nog niet voorbij zien komen en ziet er best handig uit voor tijdens de vakantie (ben zelf (nog) niet echt van filter koffie).

https://brew22.com/nl/product-category/filters/ btw hebben dit opgezet om hun droom om mee te doen aan de olympische spelen te kunnen financieren.
Volgens mij begrijp ik niet zo goed waarom je dit zou willen?
Is het voorgemalen koffie in een filter ofzo? Als dat zo is, dan is het oude koffie waar je niks mee kan. Ik kom er niet uit...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3075
bobbee schreef: ma 06 mar 2023, 11:34
mr Blanc schreef:Koffiebrander met 1-cup koffiefilters. Had t idee nog niet voorbij zien komen en ziet er best handig uit voor tijdens de vakantie (ben zelf (nog) niet echt van filter koffie).

https://brew22.com/nl/product-category/filters/ btw hebben dit opgezet om hun droom om mee te doen aan de olympische spelen te kunnen financieren.
Is het voorgemalen koffie in een filter ofzo? Als dat zo is, dan is het oude koffie waar je niks mee kan. Ik kom er niet uit...
Afbeelding
Ja goed punt, maar misschien een upgrade ten opzichte van senseo/andere voorgemalen koffie. Ik weet niet of die filters ook los te koop zijn ergens maar dan zou je t kunnen gebruiken met een eigen molen. Ik had t iig nog niet eerder gezien.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

3077
mr Blanc schreef: ma 06 mar 2023, 11:42
bobbee schreef: ma 06 mar 2023, 11:34

Afbeelding
Ja goed punt, maar misschien een upgrade ten opzichte van senseo/andere voorgemalen koffie. Ik weet niet of die filters ook los te koop zijn ergens maar dan zou je t kunnen gebruiken met een eigen molen. Ik had t iig nog niet eerder gezien.
ik heb die losse filters ooit besteld bij alie die hang je in je kopje met gemalen koffie
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

3078
Ben70 schreef:
mr Blanc schreef: ma 06 mar 2023, 11:42
bobbee schreef: ma 06 mar 2023, 11:34 Volgens mij begrijp ik niet zo goed waarom je dit zou willen?
Afbeelding
ik heb die losse filters ooit besteld bij alie die hang je in je kopje met gemalen koffie
Ik kies voor een Aeropress of Delter.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3080
Weer een hele gekke "Superkop" advertentie

https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... esso-zwart

De man is "fotograaf" maar kan er zelf geen foto's van plaatsen, tenzij "op verzoek"

Volgens hem is er voor deze machine nu ook geen maler meer nodig, er kunnen hele bonen in en het ding is "net nieuw op de markt" volgens hem.
De Superkop is net nieuw op de Markt en maakt heerlijke espresso. Je moet zelf de bonen afwegen, water toevoegen en doorhalen.
De prijs is al helemáál raadselachtig want daar kun je achter komen door eerst ergens een winkel te vinden en dan 70% van die nieuwprijs te berekenen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino