Man, ik begin nu echt jaloers te worden op alles wat ik zie. Ik ga me toch ook maar eens verdiepen in het maken van brood
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5612het is heerlijk doodsimpel!Madencio schreef: zo 05 mar 2023, 09:12 Man, ik begin nu echt jaloers te worden op alles wat ik zie. Ik ga me toch ook maar eens verdiepen in het maken van brood
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5613Ik ga eens wat dingen lezen vandaag, en ermee aan de slag.fransg schreef:het is heerlijk doodsimpel!Madencio schreef: zo 05 mar 2023, 09:12 Man, ik begin nu echt jaloers te worden op alles wat ik zie. Ik ga me toch ook maar eens verdiepen in het maken van brood
5614Meten is weten. Dus met weegschaal aan de gang. Het is net wiskunde.Madencio schreef:Ik ga eens wat dingen lezen vandaag, en ermee aan de slag.fransg schreef:het is heerlijk doodsimpel!Madencio schreef: zo 05 mar 2023, 09:12 Man, ik begin nu echt jaloers te worden op alles wat ik zie. Ik ga me toch ook maar eens verdiepen in het maken van brood
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
5615LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5617Dat kan.De pleur allles bij mekaar methode is ook een optie.bobbee schreef: zo 05 mar 2023, 11:34Meten is weten. Dus met weegschaal aan de gang. Het is net wiskunde.Madencio schreef:Ik ga eens wat dingen lezen vandaag, en ermee aan de slag.fransg schreef:
het is heerlijk doodsimpel!
Ik denk dat gevoel voor het deeg en vooral temperatuur en rijstijden ook met try and error verkregen kinnen worden.Alles wegen levert misschien wat minder Fingerspitzengefuehl op
Re: Het gr zeote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5618Dank!
Dit keer een zakje cashewnoten erin geworpen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5619LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Het gr zeote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5620Goed idee!fransg schreef:Dank!
Dit keer een zakje cashewnoten erin geworpen
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon