Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!

351
Pti schreef:
icservices.jacco schreef: do 23 feb 2023, 07:54 een competition basket maar heb een beetje wantrouwen wat mbt de teflon coating die gebruikelijk is.
Volgens mij zijn alleen de doucheschermen met teflon coating toch? Maar als je dat niet wilt kun je ook voor de nanoquartz gaan, dat is een ceramische coating.
Ben gelimiteerd door de 54mm van de Nurri Leva, Antonio Nurri vertelde dat hun precision baskets van hem teflon coating hadden, ik ga op onderzoek uit, open voor suggesties

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

352
icservices.jacco schreef: do 23 feb 2023, 15:36
Pti schreef:
icservices.jacco schreef: do 23 feb 2023, 07:54 een competition basket maar heb een beetje wantrouwen wat mbt de teflon coating die gebruikelijk is.
Volgens mij zijn alleen de doucheschermen met teflon coating toch? Maar als je dat niet wilt kun je ook voor de nanoquartz gaan, dat is een ceramische coating.
Ben gelimiteerd door de 54mm van de Nurri Leva, Antonio Nurri vertelde dat hun precision baskets van hem teflon coating hadden, ik ga op onderzoek uit, open voor suggesties

Als dat geen IMS baskets zijn zou ik overstappen op de 54MM van IMS. Gebruikte voornamelijk de H26 en H28.
Laatst gewijzigd door fuel op do 23 feb 2023, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

354
ErikW schreef:" Ben gelimiteerd door de 54mm van de Nurri Leva, Antonio Nurri"

Maar dan ben je niet gelimiteerd voor extreem lekkere espresso door je groep en hevel! :D

Wat een mooi beest!
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Meestal ben ik de zwakste schakel in het geheel.
Is echt een heel fijne zetgroep inderdaad.
En ik ben onder de indruk van de stoomkwaliteit, beter dan veel pro machines.

357
LS.,
Deze post gaat al een tijdje mee. In den beginne stroomden de tijgers uit mijn machines. De laatste tijd is de tijger een echte zeldzaamheid geworden, jammer want het oog wil ook wat. Ik heb natuurlijk nieuwe machines, nieuwe malers, andere bonen, nieuwe tools en andere vaardigheden.

Wie kan mij een boontje aanbevelen dat zéker een tijger moet geven....

Cheers, TY

ps. onderstaande is het wensbeeld (helaas niet mijn eigen foto).

Afbeelding
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

358
turboyeast schreef:LS.,
Deze post gaat al een tijdje mee. In den beginne stroomden de tijgers uit mijn machines. De laatste tijd is de tijger een echte zeldzaamheid geworden, jammer want het oog wil ook wat. Ik heb natuurlijk nieuwe machines, nieuwe malers, andere bonen, nieuwe tools en andere vaardigheden.

Wie kan mij een boontje aanbevelen dat zéker een tijger moet geven....

Cheers, TY

ps. onderstaande is het wensbeeld (helaas niet mijn eigen foto).

Afbeelding
Zoiets ook tijgerachtig genoeg?

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... 573b4a.jpg[/IMG]

En deze?

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... d13385.jpg[/IMG]