Niet te lezen
Is een maandelijks abonnement nodig om met de brander te werken?
Niet te lezen
De probe is niet kapot maar omdat ik ook veel buiten heb gebrand als dat kon heeft dat invloed gehad op de metingen. Als ik binnen met open raam brandde was het lijntje zoals het roastprofiel zoals toegevoegd.kilo schreef: zo 26 mar 2023, 09:44 Er klopt iets niet hiermee. De rode fluctuerende lijn geeft de ROR van de “beanprobe” weer. Die fluctueert te veel. Ik denk dat de “beanprobe” niet correct werkt.
Overigens geen dure of ingewikkelde reparatie.
Mooie aanbieding trouwens voor een Bullet. Intensief gebruikt, maar daar moeten ze tegen kunnen.
Overleggen niet doen op dit moment. Eerst voormasseren. Dan moet aangevoeld worden dat jij er gelukkig van wordt en een mensenleven toch maar kort duurt. En dan, bij een gemeenschappelijk gevoel en inschatting dat een "zo niet dan toch" niet vermeden kan worden, kan je alsdan, ter voorkoming van mogelijk conflict, in algehele consensus de aankoop doen. Ik zie de brandprofielen binnenkort tegemoetbobbee schreef:Heel tof aanbod!! Waardeer ik zeer. Heb de Quest te koop gezet vanavond. Is toch een stuk goedkoper dan deze bullet dus misschien kan ik met iemand een 1-2tje maken die een serieus goede brander zoekt maar voor een lager bedrag...Ypuh schreef:Wow! Als deze vorig jaar te koop stond was het een makkelijke keuze. De prijs lijkt me ook fair.
Sla je slag Bobbee! Volgens mij zit je al een hele tijd te lonken naar zo'n upgrade . Als afhalen een probleem is, ik woon in de buurt van Vlaardigen en rij 14 april naar Groningen.
Ff duimen maar, heb nog niet met de directie overlegd thuis maar met eventuele verkoop van de Quest komt dat wel goed.
Even on topic naar de verkoper van de bullit, ik wil niemand aan het lijntje houden dus als iemand anders de Bullet wilt kopen dan heb ik uiteraard pech. Het hangt voor mij af van de verkoop van de Quest.
Ik heb geen pb gehad. Moet ik jou mailen?ErikW schreef:Ik heb Bobbee al 2x een pb proberen te sturen...
Graag even mailen!
Terug naar “Te koop aangeboden”