Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

951
RoosW schreef:
manduca schreef: za 08 apr 2023, 12:04 Die rechter stekker (van de niche?) ziet er niet goed uit……

@bobbee je kan ze opladen he!
Afbeelding
Klopt, is een oud 'ff maken' klus van mijn (rip) pa, veilig genoeg (heb hem nagekeken) maar errr onelegant.
Tja het enige dat ik nig can de brompot heb.
En ja, de Acaia is weer keurig opgeladen, de mini weegschaal bevalt alleen erg goed.
Welke bomber weegschaal heb je gekocht?
Is er een linkje?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

952
manduca schreef: za 08 apr 2023, 12:04 Die rechter stekker (van de niche?) ziet er niet goed uit……

@bobbee je kan ze opladen he!
Afbeelding

Nerd!
Ik wilde er ook al een opmerking over maken.
Om een of andere reden trok m’n oog er gelijk naar toe…. :roll:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

956
Joeyvn schreef:Gister voor het eerst deze pizza oven geprobeerd.. heerlijke pizza’s kunnen maken!

Afbeelding

Afbeelding
Supergaaf maar is geen koffiegear...
Afbeelding

Desalniettemin, veel plezier ermee! Wat een uitzicht heb jij zeg! Wauw.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

960
Welkom!

Is dat een nieuw model van 1Zpresso? Heb zelf de JX gehad en was zeer onder de indruk van 1Zpresso. Kan me niet voorstellen dat Comandante die veel meer kunststoffen gebruikt dat beter doet.

Het enige minpuntje waar ik achter kwam is dat ik te lui/ongeduldig ben voor V60 en handmalen en espresso prefereer. Heb de maler dus snel weer weggedaan, maar hoop dat iemand er nu tevreden gebruik van maakt.
Mooi dingetje! Enige 2 redenen dat ik een Lunar gekocht heb zijn dat deze dun is en snel opstart/meet. Deze MH Bomber ziet er goed uit.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.