Timemore Sculptor 064 en 078
261Het staat op Reddit: https://www.reddit.com/r/LanceHedrick/c ... tor_video/
Laatst gewijzigd door omeCo op za 06 mei 2023, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad Reddit. Ik heb het hierboven net aangepast en de screenshots verwijderd.Ypuh schreef:Als ik even zijn reacties lees op zijn eigen review op Reddit, dan kun je het samenvatten als een goede maler voor het geld, maar de moeite niet waard om te upgraden t.o.v. wat er nu te koop is op de markt.
Heb je dus nog geen maler, wil je single dosen, zoek je een alternatief voor de Mignon Oro/Niche/DF64/DF83 dan is dit een prima optie met lange levertijd. Heb je al een Lagom P64, Etzmax of iets in die sfeer thuis staan, dan heeft het geen nut om de Timemore er bij te nemen.
Kortom een prima optie/toevoeging op de markt dus, waarbij Timemore vooral op prijs kan concurreren (net als met hun handmalers). Als het Kickstarter prijsvoordeeltje wegvalt is het vooral qua uiterlijk een leuk alternatief. Vind deze Timemore er beter uitzien dan de directe concurrenten <€800.
Ik vind het wat kort door de bocht om te zeggen als je nog geen maler hebt. Ik denk dat je bedoelt niet een maler in die range. Het is zeker een update tov malers met kleinere schijven. Ik denk ook dat Lance zn inzichten met wat nuance gelezen moeten worden. Zijn mening is nogal dubbelzinnig op zn tijd!Ypuh schreef: zo 07 mei 2023, 08:43 Als ik even zijn reacties lees op zijn eigen review op Reddit, dan kun je het samenvatten als een goede maler voor het geld, maar de moeite niet waard om te upgraden t.o.v. wat er nu te koop is op de markt.
Heb je dus nog geen maler, wil je single dosen, zoek je een alternatief voor de Mignon Oro/Niche/DF64/DF83 dan is dit een prima optie met lange levertijd. Heb je al een Lagom P64, Etzmax of iets in die sfeer thuis staan, dan heeft het weinig nut om de Timemore er bij te nemen.
Kortom een prima optie/toevoeging op de markt waarbij Timemore vooral op prijs kan concurreren (net als met hun handmalers). Als het Kickstarter prijsvoordeeltje wegvalt is het vooral qua uiterlijk een leuk alternatief. Vind deze Timemore er beter uitzien dan de directe concurrenten <€800.
Hier een korte vergelijking tussen een 64, een 78 en een ODE, met en zonder bonen.bobbee schreef:Zijn er geluidsimpressies online van de maler? Van de 64s wel toch?
Terug naar “Koffiemolens & malers”