Bijna goed…Madencio schreef:Superstar DJ's!omeCo schreef: vr 02 jun 2023, 09:14Die laatste zin; Chemical Brothers?mr Blanc schreef:Type: 078S
Color: Black
Plugtype: F
Here we GOOOOOO
Re: Timemore Sculptor 064 en 078
502Ben niet zo heel goed met muziek maar bij mij komt Scooter naar boven!
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
505Ik heb de survey binnengekregen, maar nog niet geopend. Moet je naast de kleur, stekker en het type ook iets invullen over hoeveel volt (100-120v) (220-240v) je nodig hebt?
Toen ik paar maanden geleden nog geïnteresseerd was in de df83 moest dat aangegeven worden, maar ik wist niet wat het precies betekende.
Toen ik paar maanden geleden nog geïnteresseerd was in de df83 moest dat aangegeven worden, maar ik wist niet wat het precies betekende.
506Ja, je moet type f hebben. 220-240vhichamella schreef:Ik heb de survey binnengekregen, maar nog niet geopend. Moet je naast de kleur, stekker en het type ook iets invullen over hoeveel volt (100-120v) (220-240v) je nodig hebt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
509CE certificering is rond als ik de reacties mag geloven.
Kans bestaat dus dat EU backers wat prioriteit krijgen ten opzichte van US.
Zou fijn zijn als hij medio juli geleverd wordt. Ben erg benieuwd!
Kans bestaat dus dat EU backers wat prioriteit krijgen ten opzichte van US.
Zou fijn zijn als hij medio juli geleverd wordt. Ben erg benieuwd!
510Spannend!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’