(VERKOCHT) Niche Zero (zwart)

1
Goedemorgen allen,

Er lijkt een endgame maler op mijn pad gekomen te zijn, daarom zet ik mijn Niche alvast voorzichtig te koop.

De Niche heb ik aangeschaft 24 augustus 2021 en is (bijna) dagelijks gebruikt voor tussen de 1 - 3 shots.

De maler blinkt uit in consistentie, maal kwaliteit door zijn conische Mazzer schijven maar vooral de enorm fijne workflow en het gemak waarmee je tussen maalgraden wisselt.

De maler is te testen en zien in Zeeland, vlakbij Middelburg en mag vanaf zaterdag weg.

De vraagprijs is €600.

Mochten er vragen zijn, laat gerust weten!

Angelo
Laatst gewijzigd door Alouwerse op ma 24 jul 2023, 15:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Niche Zero (zwart)

2
Ik hoop voor je dat je een koper vindt. Een nieuwe Niche is incl. btw en verzendkosten ongeveer 680 euro.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

3
kilo schreef: zo 09 jul 2023, 09:16 Ik hoop voor je dat je een koper vindt. Een nieuwe Niche is incl. btw en verzendkosten ongeveer 680 euro.
Bedankt voor de tip, ik heb de vraagprijs aangepast.

5
kilo schreef: zo 09 jul 2023, 09:16 Ik hoop voor je dat je een koper vindt. Een nieuwe Niche is incl. btw en verzendkosten ongeveer 680 euro.
Dan is de vraagprijs dertig euro onder een nieuwe :mrgreen:

6
cremalover schreef: zo 09 jul 2023, 20:58
Maar als nieuw he.. slechts 2 jaar dagelijks gebruikt. Met de originele burrs er nog in die je dan ook zal moeten vervangen.

7
MiloOlo schreef: zo 09 jul 2023, 22:07
cremalover schreef: zo 09 jul 2023, 20:58
Maar als nieuw he.. slechts 2 jaar dagelijks gebruikt. Met de originele burrs er nog in die je dan ook zal moeten vervangen.
Je hoeft hem niet te kopen.

De vraagprijs is een vraagprijs. Het staat mensen vrij te bieden.
En wat betreft de burrs, die kunnen nog jaren en jaren mee gezien de koffie die er doorheen is gegaan.
Voordeel is dat ze al seasoned zijn :)

8
Ik geloof dat de boodschap wel duidelijk is van beide kanten.

Zullen we het hierbij laten heren? De verkoop zal het verder uitwijzen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

10
Alouwerse schreef:De maler is gereserveerd via Marktplaats.
Als ik zo vrij mag zijn: voor welke prijs heb je hem weten te verkopen / reserveren via marktplaats?
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker