Re: Te koop: Prachtige Bezzera Unica PID. Nieuwe controller + accessoires

13
bobbee schreef: wo 23 aug 2023, 08:37
HanR schreef:De juiste prijs, is de prijs waarbij zowel de koper als de verkoper een goed gevoel hebben.
Op dat moment.
Producttevredenheid hangt van slechts 2 dingen af

1) hoe goed is het product

2) is de nieuwe eigenaar in staat een geluksgevoel vast te houden of slaat dit meestal snel om in twijfel, kritische blik, het ter hand nemen van gereedschap ter 'verbetering' wat dan tegenvalt, het vergelijken met de pracht en de belofte van het alternatieve apparaat dat niet is gekocht en dat er nu met de dag aantrekkelijk uit begint te zien, een energiefactuur valt onverwacht hoog uit en een verbitterde blik wordt geworpen op het kortgeleden aangeschafte object waarvoor men achteraf liever het geld nog in de knip had gehouden...

:lol:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

16
Itejawi schreef: di 22 aug 2023, 16:10 Prachtige uitstekend werkende machine. Er is in April een nieuwe PID in gezet door Casa Barista Amsterdam. De machine is altijd uitstekend onderhouden en werkt perfect. Warmt netjes op, stoomt goed, dit is echt een pareltje. Groot water reservoir. Recent ontkalkt.

Dit zit er bij:
- Espresso machine
- Portafilter met dubbele basket
- Portafilter met enkele basket
- Melkkan
- Portafilter houder
- Blinde basket voor reiniging
- Cafelat uitklop box

Dit is een machine die je op het aanrecht zet en ermee aan de slag gaat. Niet naar omkijken, gewoon doen.

We gaan emigreren, we moeten keuzes maken over wat mee kan en niet. Helaas. De molen ernaast blijft staan. Gaat enkel om de machine met accessoires. Machine staat ook op marktplaats. Koffiepraat prijs: €700.

Maar weer even terug naar de advertentie :D

Vraag aan de topicstarter:
Gezien de discussie over de prijs: ik vraag me af hoe oud de machine is om te bepalen of 700 euro een goede deal is. Ik heb geen interesse overigens ;)

19
dennis-caro schreef: wo 23 aug 2023, 10:32

Maar weer even terug naar de advertentie :D

Vraag aan de topicstarter:
Gezien de discussie over de prijs: ik vraag me af hoe oud de machine is om te bepalen of 700 euro een goede deal is. Ik heb geen interesse overigens ;)
Het plakaat aan de voorzijde van de machine achter de drip tray geeft aan dat die uit 2018 komt. Echter heb ik hem pas in Januari 2020 in gebruik genomen, dus ik denk dat die ergens een jaartje in originele doos ergens in een warenhuis heeft gelegen. Altijd netjes onderhouden uiteraard en zeer weinig gebruikssporen.