Re: Option-O 01

31
Swirlyespresso schreef: do 31 aug 2023, 21:55 Zelfde prijs, die had ik niet verwacht. Het is wel een unit zeg, vind het best mooi maar je moet er wel de ruimte voor hebben. De portafilter stand ziet er niet erg stabiel uit, sterke magneten zijn misschien genoeg.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Nee, had ik zelf ook echt niet verwacht. Bij de P100 zitten wel RDT en WDT tools en bij de 01 niet.

Ik zal het laten weten als ik hem heb. Als het goed is wordt hij halverwege september verstuurd.
Slayer Espresso Single Group - Decent DE1XXL - Hario V60 Switch - Flair Pro 2 - Aeropress - NextLevel Pulsar
Weber EG-1 V3 - 1Zpresso K-Ultra

33
Heb er gister ook een besteld. Zilver met de 102mm blind burrs.

Komt in plaats van de Zerno die ik besteld had… Naast alle issues die voorbij komen de laatste tijd, heeft het geluid van de Zerno me het meest beïnvloed om uit de Zerno trein te stappen
ASC Vesuvius evo leva - Lagom 01

34
Ch1mera1989 schreef: wo 30 aug 2023, 17:17
Swirlyespresso schreef: di 29 aug 2023, 11:09 Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen. Blind mizen burrs is al wel een zeer positief teken. Heeft iemand een idee wat de release datum ongeveer is?
Als het goed is krijg ik tussen 4 en 11 september te horen wanneer hij geleverd gaat worden.
Weet je al wanneer de 01 geleverd wordt? Ben benieuwd naar je ervaring!
ASC Vesuvius evo leva - Lagom 01

35
Sjaakaanhaak schreef: vr 15 sep 2023, 14:35
Ch1mera1989 schreef: wo 30 aug 2023, 17:17
Swirlyespresso schreef: di 29 aug 2023, 11:09 Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen. Blind mizen burrs is al wel een zeer positief teken. Heeft iemand een idee wat de release datum ongeveer is?
Als het goed is krijg ik tussen 4 en 11 september te horen wanneer hij geleverd gaat worden.
Weet je al wanneer de 01 geleverd wordt? Ben benieuwd naar je ervaring!
Ik heb gisteren een mail ontvangen waarin ze zeiden dat hij helaas vertraagd is en de planning nu eind oktober/begin november is
Slayer Espresso Single Group - Decent DE1XXL - Hario V60 Switch - Flair Pro 2 - Aeropress - NextLevel Pulsar

38
Er kwam wederom een bericht met vertraging binnen en omdat ze geen duidelijkheid konden geven of deze vertraging dagen, weken of maanden zou zijn heb ik de bestelling van de 01 geannuleerd.

Ik heb eergisteren een Weber EG-1 besteld, gelijk met een set Ultra burrs erbij zodat ik lekker kan afwisselen tussen die en de standaard Core burrs. De bestelling werd gelijk de volgende dag al verstuurd. Ik twijfelde bij het bestellen van de 01 al heel erg tussen deze twee malers en was toen vooral vanwege het prijsverschil voor de 01 gegaan.

39
Problemen met de geleverde schijven die niet binnen de toleranties waren. Wel goed dat ze de boel uitstellen en echt voor kwaliteit gaan. Dat krijg je bij dergelijke nieuwe malers en heb ik destijds ook met de HG-1 en EG-1 gehad. De EG-1 is ook een geweldige maler waar je je geen buil aan kunt vallen en de workflow is geniaal.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60