Het lijkt een flink brood! Hoeveel meel heeft als basis gediend?fransg schreef:
Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5872Klein broodje, zelfde recept als altijd
Hoeveel meel moet ik even nadenken
60g rogge in de starter
Verder 50g zwarte rijstemeel, nog 50g roggemeel, en 180g bloem
Hoeveel meel moet ik even nadenken
60g rogge in de starter
Verder 50g zwarte rijstemeel, nog 50g roggemeel, en 180g bloem
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5874Wat is dat nou weer voor meter?
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
5876Merk? Welk?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
5877Philips.Wit tonnetje .
Laatst gewijzigd door cremalover op di 19 sep 2023, 20:33, 4 keer totaal gewijzigd.
5878Oven is al opgewarmt maar 2e rijz is nog niet 100%. 100% speltbloem (naja zit altijd percentage tarwe in anders rijst het niet) met sesampitjes erop. Gaat zo 45 min op 230 de oven in.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
5879Das lang.Ik bak alles op 30 minuten.mutsje schreef: di 19 sep 2023, 20:13 Oven is al opgewarmt maar 2e rijz is nog niet 100%. 100% speltbloem (naja zit altijd percentage tarwe in anders rijst het niet) met sesampitjes erop. Gaat zo 45 min op 230 de oven in.
5880Kan, maar met deze keramieken bakblik werkt het net iets anders en brood komt er enorm lekker uit.cremalover schreef: di 19 sep 2023, 20:17Das lang.Ik bak alles op 30 minuten.mutsje schreef: di 19 sep 2023, 20:13 Oven is al opgewarmt maar 2e rijz is nog niet 100%. 100% speltbloem (naja zit altijd percentage tarwe in anders rijst het niet) met sesampitjes erop. Gaat zo 45 min op 230 de oven in.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven