Als ik met dat ontbijt aan dat tafeltje zou zitten, kon de koffie me even gestolen worden! Wat een lekker ontbijtje zeg!!gilleko B. schreef:Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
Re: Latte art fotos
1572Ja tis echt een "plak het maar gelijk aan je heupen ontbijt". Maar ik had er zin an.omeCo schreef:Als ik met dat ontbijt aan dat tafeltje zou zitten, kon de koffie me even gestolen worden! Wat een lekker ontbijtje zeg!!gilleko B. schreef:Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
️
1573Dat is jouw stylo! Jij hebt het even snel geschonken zeker???gilleko B. schreef:Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1574bobbee schreef:Dat is jouw stylo! Jij hebt het even snel geschonken zeker???gilleko B. schreef:Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
️
1575De hemel bestaat!gilleko B. schreef:Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
1580Niet slecht voor een espressodrinker vond ik zelf
Sent from my SM-A536B using Tapatalk
Sent from my SM-A536B using Tapatalk