Doorgaans is de koffie te vers en bevat nog teveel CO2, over een week nog eens proberen
Sent from my SM-A536B using Tapatalk
Re: Latte art fotos
1592Ah weer wat geleerd. Het zijn Fascino Emporio bonen gebrand op 02OCT23.icservices.jacco schreef:Doorgaans is de koffie te vers en bevat nog teveel CO2, over een week nog eens proberen
Sent from my SM-A536B using Tapatalk
1593Proef op de som. Boontjes gemalen, 15min in open bakje laten staan en toen gebruikt. 5min tussen de latte foto's.
Bellen lijken wat minder te zijn.
Bellen lijken wat minder te zijn.
Latte art fotos
1594De Tulip moet ik nog even op oefenen
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
1596‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1597Holy! Ga je ook les geven en/of deelnemen aan kampioenschappen? Daaayum, dat ga ik niet (nooit) kunnen...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
1598Als dit resultaat consistent was geweest...ErikvW schreef:Holy! Ga je ook les geven en/of deelnemen aan kampioenschappen? Daaayum, dat ga ik niet (nooit) kunnen...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1599Ben ook weer eens bezig geweest vandaag na mijn reis. Eigen koffie weer erg lekker
️
️
1600‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’