Filmpje dat een hoog "feel good" teweeg brengt. Cranktrekker voor hevelmachines. Spannend om te zien. Ben benieuwd als alles echt schoon, gesmeerd en van nieuwe seals en ringen is voorzien.

Filmpje dat een hoog "feel good" teweeg brengt. Cranktrekker voor hevelmachines. Spannend om te zien. Ben benieuwd als alles echt schoon, gesmeerd en van nieuwe seals en ringen is voorzien.
Kijk, schoonmaakazijn.gilleko B. schreef:Filmpje dat een hoog "feel good" teweeg brengt. Cranktrekker voor hevelmachines. Spannend om te zien. Ben benieuwd als alles echt schoon, gesmeerd en van nieuwe seals en ringen is voorzien.
️
Een HX met een stoomboiler van 22 liter…. Ik weet niet of dat stukje plastic nog veel verschil maakt.bobbee schreef:Haha, ja dit zijn de vragen maar het antwoord is nog gissen blijkt. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk als verklaring voor komt!
Ik denk, en dat is geen gok, dat het de inspuiting wat tempert zodat de puck niet omgespit wordt door de kracht van het water of misschien blijft er wat water achter in de groep na een extractie door het ding waardoor de temp met shotjes achterelkaar wat stabieler blijft. Ik kan het echter niet onderbouwen of het überhaupt een logische gedachte is. Spannend wel!
De sfeer was ook erg ‘nice’ zoals de meerderheid van de aanwezigen dat zou noemen.gilleko B. schreef:Filmpje dat een hoog "feel good" teweeg brengt. Cranktrekker voor hevelmachines. Spannend om te zien. Ben benieuwd als alles echt schoon, gesmeerd en van nieuwe seals en ringen is voorzien.
️
Mijn idee:
Ik ben meteen naar de website gegaan en kwam een aantal documenten tegen, waaronder de onderdelenlijst. Te zien is dat die ring een isolator is. Weten we dat ook weer!Pimmedoris schreef:Leuk en mooi om te lezen dit!
Zou je met die vragen van de seals niet bij KvdW zelf aan kunnen kloppen? Dit lijkt me specifiek voor deze machine, dus hij zal er een idee bij gehad hebben?
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”