Ik zit nu aan het filter feestpakket van blommers! Smaken erg goed.
Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk
Re: Wat drink je nu?
4512Oh een natural en anaerobisch!
Ik heb net bij DutchBarista besteld maar deze wil ik onthouden. Kende ik niet!
Ik zie dat ze hem niet verkopen maar wel een andere uit El Salvador. Is meteen wel weer heel anders natuurlijk.
Ik heb net bij DutchBarista besteld maar deze wil ik onthouden. Kende ik niet!
Ik zie dat ze hem niet verkopen maar wel een andere uit El Salvador. Is meteen wel weer heel anders natuurlijk.
4514Zojuist voorzien drie zakje van Roast. Leuk om mee aan de slag te gaan nu ik een sd maler heb.
4515Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is
4516Ja, hartstikke leuk! Ben benieuwd!Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is
De mensen van Het Koffieverbond ken ik. Zij branden hun bonen bij Little Roastery. Ik zal eens vragen hoe dat bij hun is gegaan.
Ik neem aan dat jij die boontjes ook ontvangt en ben dan ook wel benieuwd wat je er van vindt.
4517Erg goed ook. Minder fruitig maar wel lekker zoet. Meer mijn smaak dan de andere twee.Newbeanie schreef:Hoe bevalt die uit El Salvador?
Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk
4518De liefde bracht een nieuwe koffieliefhebber naar ons gezin, een heuse barista die op het punt staat een Flair 58+ aan te schaffen. Omdat ik graag deel liet ik hem een zakje bonen kiezen uit de 3 zakjes van Roast. Hij koos voor het zakje van Het Hoofdkwartier!Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is
Ik zal hem binnenkort eens vragen naar zijn bevindingen
4519Koffie van de maand van Het Hoofdkwartier, Indonesië Sulawesi Kalossi
branddatum 3 januari, eerste shot, morgen weer, overmorgen weer, 16 gr in , 32 uit rond de 25 seconden, crema mbv lepeltje doorgeroerd, volle body, aards kruidig, beetje tabak.
️
branddatum 3 januari, eerste shot, morgen weer, overmorgen weer, 16 gr in , 32 uit rond de 25 seconden, crema mbv lepeltje doorgeroerd, volle body, aards kruidig, beetje tabak.
️
4520Bedankt! Ik ga hem proberen. Ik had liever die Ethiopische maar die hebben ze niet momenteel. Ik ben benieuwdWillemduijv schreef: wo 03 jan 2024, 22:01 Erg goed ook. Minder fruitig maar wel lekker zoet. Meer mijn smaak dan de andere twee