Re: Wat drink je nu?

4515
Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is :?

4516
Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is :?
Ja, hartstikke leuk! Ben benieuwd!
De mensen van Het Koffieverbond ken ik. Zij branden hun bonen bij Little Roastery. Ik zal eens vragen hoe dat bij hun is gegaan.

Ik neem aan dat jij die boontjes ook ontvangt en ben dan ook wel benieuwd wat je er van vindt.

4518
Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is :?
De liefde bracht een nieuwe koffieliefhebber naar ons gezin, een heuse barista die op het punt staat een Flair 58+ aan te schaffen. Omdat ik graag deel liet ik hem een zakje bonen kiezen uit de 3 zakjes van Roast. Hij koos voor het zakje van Het Hoofdkwartier!

Ik zal hem binnenkort eens vragen naar zijn bevindingen
Afbeelding