![Afbeelding](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20231231/86cb0fbd2bce5a61772f2ae9a2f6991e.jpg)
Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk
Ja, hartstikke leuk! Ben benieuwd!Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is
Erg goed ook. Minder fruitig maar wel lekker zoet. Meer mijn smaak dan de andere twee.Newbeanie schreef:Hoe bevalt die uit El Salvador?
De liefde bracht een nieuwe koffieliefhebber naar ons gezin, een heuse barista die op het punt staat een Flair 58+ aan te schaffen. Omdat ik graag deel liet ik hem een zakje bonen kiezen uit de 3 zakjes van Roast. Hij koos voor het zakje van Het Hoofdkwartier!Pti schreef:Leuk! FYI, die branddatum klopt niet! Roast gaf aan dat de koffie uiterlijk de 20ste bij hun moest zijn... De branddatum van "de onze" is 14-12 om kerstvertraging bij de post te voorkomen en stond ook keurig op de verpakking. Van de andere branderijen weet ik het niet zeker maar het lijkt mij onaannemelijk dat de branddatum 22-12 is
Bedankt! Ik ga hem proberen. Ik had liever die Ethiopische maar die hebben ze niet momenteel. Ik ben benieuwdWillemduijv schreef: wo 03 jan 2024, 22:01 Erg goed ook. Minder fruitig maar wel lekker zoet. Meer mijn smaak dan de andere twee