Re: De nieuwe Lelit Mara X!

261
Aangezien de temperatuurbeheersing hier lijkt te leiden tot een zeer hoge temperatuur ben ik toch benieuwd naar de druk, is die nu veel vaker in het hogere segment bijvoorbeeld ;-)

Kortom, metingen, beelden / foto's van het ding, video's van de schommeling van de drukbemetering, er is veel te bekijken!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

263
Pti schreef:Niet zo heel vaag, de boilerdruk van MaraX wordt actief geregeld door de temperatuurbeheersing, dus die is telkens anders, maar ergens tussen 0,5 en 2,5 bar.
Is die temperatuurbeheersing electronisch geregeld? Zo ja, kan die dan stuk zijn?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

265
Pti schreef:Digitaal ja en alles kan natuurlijk kapot, maar zonder antwoord van BucharestBlues op eerdere vragen kunnen wij niets meer dan speculeren ;)
Uiteraard, ik was benieuwd dus dacht ik vraag het even.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’