Re: Man en mes

931
Voor de liefhebber te koop 3 Global messen 1x koksmes. Office mes die kleine
En een santoku mes prijs met de verkoper overeen komen 0652491445
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Bijlagen

Re: Man en mes

934
Met al die verhalen krijg ik wel het gevoel dat ik er één zou moeten hebben….. Beetje FOMO…
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

Re: Man en mes

935
En anders wel zoiets, in rood-wit-blauw waarmee iemand als echte BBB / PVV fan de TROTS op NL kan tonen en LIEFDE en RESPECT voor onze vlag, al dan niet omgekeerd.

En tegelijkertijd steek je de tokkies in de USA een hart onder de riem natuurlijk.

Nu in een speciale aanbieding, een niet te versmaden voordeel van maar liefst vijf cent!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Man en mes

936
fransg schreef: zo 26 mei 2024, 08:16 En anders wel zoiets, in rood-wit-blauw waarmee iemand als echte BBB / PVV fan de TROTS op NL kan tonen en LIEFDE en RESPECT voor onze vlag, al dan niet omgekeerd.

En tegelijkertijd steek je de tokkies in de USA een hart onder de riem natuurlijk.

Nu in een speciale aanbieding, een niet te versmaden voordeel van maar liefst vijf cent!

Scherm­afbeelding 2024-05-26 om 08.12.19.png
Scherm­afbeelding 2024-05-26 om 08.17.11.png
Weggeefprijs.😂

Re: Man en mes

937
Gelukkig zijn we hier in nederland nog niet zo knettergek dat we nationalistisch-patriottische messenslijpers hebben of er trots op zijn minimaal een landgenoot die 'anders ' is aan het mes te hebben geregen.
Al is het wel oppassen geblazen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Man en mes

938
fransg schreef: zo 26 mei 2024, 09:39 Gelukkig zijn we hier in nederland nog niet zo knettergek dat we nationalistisch-patriottische messenslijpers hebben of er trots op zijn minimaal een landgenoot die 'anders ' is aan het mes te hebben geregen.
Al is het wel oppassen geblazen.
Zijn verder wel leuke slijpdingen om een bevel weer goed te krijgen.Slijpen doe je er niet echt mee maar wel snel ff scherp maken.

Re: Man en mes

939
cremalover schreef: zo 26 mei 2024, 18:05
fransg schreef: zo 26 mei 2024, 09:39 Gelukkig zijn we hier in nederland nog niet zo knettergek dat we nationalistisch-patriottische messenslijpers hebben of er trots op zijn minimaal een landgenoot die 'anders ' is aan het mes te hebben geregen.
Al is het wel oppassen geblazen.
Zijn verder wel leuke slijpdingen om een bevel weer goed te krijgen.Slijpen doe je er niet echt mee maar wel snel ff scherp maken.
Ik heb een kleintje van ze, gebruik ik vaak

Gekocht na een tip van jou denk ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Man en mes

940
fransg schreef: zo 26 mei 2024, 22:08
cremalover schreef: zo 26 mei 2024, 18:05
fransg schreef: zo 26 mei 2024, 09:39 Gelukkig zijn we hier in nederland nog niet zo knettergek dat we nationalistisch-patriottische messenslijpers hebben of er trots op zijn minimaal een landgenoot die 'anders ' is aan het mes te hebben geregen.
Al is het wel oppassen geblazen.
Zijn verder wel leuke slijpdingen om een bevel weer goed te krijgen.Slijpen doe je er niet echt mee maar wel snel ff scherp maken.
Ik heb een kleintje van ze, gebruik ik vaak

Gekocht na een tip van jou denk ik.

IMG_1628.JPG
Zou kunnen.Ik gebruik hem al een paar jaar.