Re: Grind by weight

111
Leinad schreef: do 04 jul 2024, 21:20
Tekork schreef:
bobbee schreef: do 04 jul 2024, 18:57 Zwart 65mm 1419 euro
Zilver 65mm 1509 euro

Zwart 75mm 1799 euro
Zilver 75mm 1889 euro

Geen idee waar jullie de prijzen vandaan hebben gehaald maar dit hierboven is wat ik zie...
Denk dat Freek de prijzen snel heeft aangepast, vond ze ook erg laag vergeleken met andere leveranciers.
Ja, de prijzen zijn inderdaad aangepast naar aanleiding van mijn bestelling. Ik werd gebeld dat het een foute prijs was, dus de boel is weer teruggedraaid. Jammer maar zo is het!
Jammer dat hij geen uitzondering kon maken. In principe sta je als consument in je recht als de prijs niet onrealistisch anders is. Maja de man moet ook wat verdienen...heb je je order wel gehouden of nog even uitgesteld?
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Re: Grind by weight

112
mr Blanc schreef:
Leinad schreef: do 04 jul 2024, 21:20
Tekork schreef: Denk dat Freek de prijzen snel heeft aangepast, vond ze ook erg laag vergeleken met andere leveranciers.
Ja, de prijzen zijn inderdaad aangepast naar aanleiding van mijn bestelling. Ik werd gebeld dat het een foute prijs was, dus de boel is weer teruggedraaid. Jammer maar zo is het!
Jammer dat hij geen uitzondering kon maken. In principe sta je als consument in je recht als de prijs niet onrealistisch anders is. Maja de man moet ook wat verdienen...heb je je order wel gehouden of nog even uitgesteld?
Je hebt helemaal gelijk, maar zo wil ik er zelf niet mee om gaan. Ik heb de order dus laten gaan. Was ook een net en prima gesprek.
Ik vermoed dat hij blij of opgelucht was dat het zo gelopen is.
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60