Re: Keuze voor nieuw espresso machine
81Als ik hier thuis voor ga stellen dat ze voordat ze koffie willen maken naar een app moeten gaan om het apparaat op te warmen gaan te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens. En terecht
Het zegt enkel dat jouw eisen voor een goede koffie lager liggen dan die van de meesten hier en dat jij er minder voor over hebt. Het is geen hobby voor jou. Welke groep erop zit, boiler of thermoblok, temperatuur stabiliteit, dat maakt jou niet uit. Voor jou geld: alles lekker snel en gemakkelijk. En dat is helemaal prima. Alleen besef je dat je nu indirect en waarschijnlijk onbedoeld, met jouw tekst zegt dat we moeten twijfelen aan de verstandelijke vermogens van anderen hier?M@rcel schreef:Als ik hier thuis voor ga stellen dat ze voordat ze koffie willen maken naar een app moeten gaan om het apparaat op te warmen gaan te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens. En terecht
Je vervangt ook de aan en uit knop op de machine niet, die doet het gewoon nogM@rcel schreef: wo 13 nov 2024, 19:56 Als ik hier thuis voor ga stellen dat ze voordat ze koffie willen maken naar een app moeten gaan om het apparaat op te warmen gaan te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens. En terecht
Zo kom je bij mij niet over. Dat heeft mogelijk te maken met dat je veelal niet inging op wat men zei, maar alleen een vervolg vraag stelt die in het straatje paste van de door jou gekozen machines. De grap was voor mij natuurlijk niet opzich zelf staand. Dat bouwde op. Het kan inderdaad aan mijn interpretatie liggen of aan jouw manier van schrijven of beiden. Maakt ook niet uit. Fijn dat dit draadje je heeft geholpen en ik wens je oprecht veel plezier met de machine die je uiteindelijk kiest.M@rcel schreef:@keyser
Volgens mij lees je niet zo goed. Natuurlijk heb ik bij de apparaten die ik in mijn eerste post noem al wat huiswerk gedaan. Ze komen niet uit de lucht vallen. Ik ben er helemaal niet op uit om mijn keuze te bevestigen. Ik heb al heel wat opmerkingen gelezen waar ik wat aan heb. Die maken dat ik een betere keuze ga maken. Dat jij daar aan twijfelt moet je zelf weten.
En ik zet een smiley achter mijn eerdere opmerking. Misschien met wat meer humor lezen.
Keyser heeft daar anders wel een terechte opmerking gemaakt vind ik, dat verstandelijke vermogens opmerking kwam bij mij ook best tenenkrommend over.M@rcel schreef: wo 13 nov 2024, 21:02 @keyser
Volgens mij lees je niet zo goed. Natuurlijk heb ik bij de apparaten die ik in mijn eerste post noem al wat huiswerk gedaan. Ze komen niet uit de lucht vallen. Ik ben er helemaal niet op uit om mijn keuze te bevestigen. Ik heb al heel wat opmerkingen gelezen waar ik wat aan heb. Die maken dat ik een betere keuze ga maken. Dat jij daar aan twijfelt moet je zelf weten.
En ik zet een smiley achter mijn eerdere opmerking. Misschien met wat meer humor lezen.
Daarom roep ik vaak: “Hey Google … koffiemachine aan!” C’est automatique. Als ik niet thuis ben, zal er ook wel eens over me worden getwijfeld.M@rcel schreef: wo 13 nov 2024, 19:56 Als ik hier thuis voor ga stellen dat ze voordat ze koffie willen maken naar een app moeten gaan om het apparaat op te warmen gaan te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens. En terecht