Re: gespot

4072
bobbee schreef: ma 18 nov 2024, 14:35
Freaky666 schreef:
bobbee schreef: ma 18 nov 2024, 14:28 Waterkoker met instelbare temperatuur van Berlinger Haus
€ 32,95
https://link.marktplaats.nl/m2186850016
Dikke kans dat je zo'n waterkoker voor minder kan vinden op het juiste moment op Vakantieveilingen.
Werkt die niet goed?
Een kennis van mij heeft er 1 gehad en de temperatuur is niet accuraat (die van hem tenminste). de ene keer is 100 graden 97, de andere keer 94, dan weer 99 bij kokend water

4075
Heb ik gehad. Uiteindelijk teruggestuurd omdat het ding niet blijft draaien maar stopt zodra die de koffie ingaat. Eerst dacht dat ik dat het wel goed werkte maar hij creëert ook soort van krater in het midden van de koffie. Er zijn er die het geweldig vinden, ik vond het niet zo goed.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

4076
bobbee schreef:Heb ik gehad. Uiteindelijk teruggestuurd omdat het ding niet blijft draaien maar stopt zodra die de koffie ingaat. Eerst dacht dat ik dat het wel goed werkte maar hij creëert ook soort van krater in het midden van de koffie. Er zijn er die het geweldig vinden, ik vond het niet zo goed.
Ik heb wat filmpjes gekeken en het blijkt nogal wat uit te maken hoe hard je het ding laat draaien. Bij een rustige bediening van het apparaatje ontstaat er een mooi resultaat. Als je harder/sneller op die knop duwt, ontstaat er inderdaad een kuiltje in het midden.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

4077
Ja, dat klopt. Als je dat geen probleem vindt en een meerwaarde tov met de hand wdt'en dan zou je hem zeker kunnen kopen denk ik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’