Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1835
gilleko B. schreef:Ik heb heimelijk als lid van het gezin een aankoop gedaan ter wille van het binnen halen van een stukje gilde en ambacht. Het werd vandaag bezorgd en mijn vrouw was nieuwsgierig wat het was. Retemooie huishoudschaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fraai stuk gereedschap zeg! Dat moet haast wel zeer worden gewaardeerd.

Die koop prikkel had ik ook. Ook om iets binnen te halen voor het gezin. Maar waarschijnlijk ga ik klappen krijgen als mijn vrouw en dochters (1 voor 1) nieuwsgierig dit doosje openen.
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

1837
bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
20241126_232558.jpg
Daar heb ik mijn oog ook op laten vallen. Mooie weegschaaltjes.

Ik heb een bommenwerper aangeschaft. Eens kijken of ik het wat vind. Het is in ieder geval mooi gemaakt!
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

1839
omeCoffee schreef:
bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
20241126_232558.jpg
Daar heb ik mijn oog ook op laten vallen. Mooie weegschaaltjes.

Ik heb een bommenwerper aangeschaft. Eens kijken of ik het wat vind. Het is in ieder geval mooi gemaakt!
Afbeelding
Leuk!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’