Met doser.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1832Twee kannetjes. Ze hebben een meer scherpe tuit. Schenken daardoor erg prettig merk ik.
1833Ik heb heimelijk als lid van het gezin een aankoop gedaan ter wille van het binnen halen van een stukje gilde en ambacht. Het werd vandaag bezorgd en mijn vrouw was nieuwsgierig wat het was. Retemooie huishoudschaar.
️
1835Fraai stuk gereedschap zeg! Dat moet haast wel zeer worden gewaardeerd.gilleko B. schreef:Ik heb heimelijk als lid van het gezin een aankoop gedaan ter wille van het binnen halen van een stukje gilde en ambacht. Het werd vandaag bezorgd en mijn vrouw was nieuwsgierig wat het was. Retemooie huishoudschaar. ️
Die koop prikkel had ik ook. Ook om iets binnen te halen voor het gezin. Maar waarschijnlijk ga ik klappen krijgen als mijn vrouw en dochters (1 voor 1) nieuwsgierig dit doosje openen.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
1836Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1837Daar heb ik mijn oog ook op laten vallen. Mooie weegschaaltjes.bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
Ik heb een bommenwerper aangeschaft. Eens kijken of ik het wat vind. Het is in ieder geval mooi gemaakt!
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
1838Die bommenwerper ziet er imposant uit, werkt het goed?
️
️
1839Leuk!omeCoffee schreef:Daar heb ik mijn oog ook op laten vallen. Mooie weegschaaltjes.bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
Ik heb een bommenwerper aangeschaft. Eens kijken of ik het wat vind. Het is in ieder geval mooi gemaakt!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1840Als het net zo subliem werkt als de Acaia, dan scheelt het enorm in prijs. Die Acaia, op het vervangen van een accu na, is wel duurzaam!bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
️