Re: La Marzocco Linea Mini

461
Frup schreef: za 15 mar 2025, 15:28 Heel mooi!
Om het geheel af te maken kan ik je Schonerdeckchen aanbevelen. Voorkomt krassen op de koppenverwarmer en staat fraai (mijn persoonlijke mening).
https://brewspire.com/produkt/schonerd ... 4wLjAuMA..
Ja heb ze gezien, wel duur incl verzenden maja op t geheel valt t natuurlijk mee. Had ook gedacht om de top te wrappen met autowrap…ook hittebestendig
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart

462
mr Blanc schreef:Hij is eindelijk binnen…mocht even duren na wat vertraging! Maar dan heb je ook wel wat! Wat een beest (stukje groter als gedacht
Afbeelding
) maar verder zo stil en waanzinnige stoom! Ik ben nu al echt helemaal om…nu beetje gaan spelen met stomen en pre brew etc
IMG_8359.jpeg
Nice! Veel lol gewenst!
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper

464

mr Blanc schreef:Hij is eindelijk binnen…mocht even duren na wat vertraging! Maar dan heb je ook wel wat! Wat een beest (stukje groter als gedacht
Afbeelding
) maar verder zo stil en waanzinnige stoom! Ik ben nu al echt helemaal om…nu beetje gaan spelen met stomen en pre brew etc
Leuk! Lekker van genieten morgen!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!