Ik zag het hier een paar keer voorbij komen maar ik heb de Brazil van op de weis en vind deze ook heel lekker.
Espresso, cappucino of aeropress. Scoort overal heel goed. Ze hadden ook decaf van giraffe maar die heb ik retour gedaan want die was al paar weken over de brand datum en daar wil ik geen 12.95 voor betalen voor een klein zakje.
Ik heb ook een subscription aangenomen van April roaster uit Denemarken. Subscription, want ik vind het anders haast niet te betalen.
Ik ga het proberen met èèn kilo zak uit de reguliere lijn en èèn kleine zakje uit de Specialty lijn geleverd eens in de vier weken, €60 met bezorgkosten. Nog steeds prijzig maar wel behoorlijk goedkoper als dat je het los koopt.
Ze zijn net als Manhattan roasters genomineerd voor beste branderij van Europa dus het zegt wel iets denk ik, ben benieuwd.
Re: Wat drink je nu?
5302Net 3 zakjes van ''ripsnorter'' op, drink net de laatste espresso van hun indonesische boon.
Zakjes oog voor detail, erg mooi gedaan. branding prima.. smaak nja.. het zijn gewoon prima boontjes, maar niks bijzonders...
(had zakjes van 17/18 euro voor 250 gram) vind zelf te duur voor wat je krijgt. voor die prijs heb je bij meerdere andere branders vele malen lekkerdere boontjes
heb (ook door een tip van hier )bij friedhats maandelijks 500 gram, erg blij mee.. al een paar keer heerlijk mee verrast
Zakjes oog voor detail, erg mooi gedaan. branding prima.. smaak nja.. het zijn gewoon prima boontjes, maar niks bijzonders...
(had zakjes van 17/18 euro voor 250 gram) vind zelf te duur voor wat je krijgt. voor die prijs heb je bij meerdere andere branders vele malen lekkerdere boontjes
heb (ook door een tip van hier )bij friedhats maandelijks 500 gram, erg blij mee.. al een paar keer heerlijk mee verrast
Londonium L R 24 + niche zero