Hoe kandat nou toch???
Wel verrektes lekker spul.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Korrels kunnen vliegen.Er zijn er bij die komen uit de doser en vliegen drie keer door de keuken om daarna weer terug te komen op het aanrecht.Ongelofelelijk.Hoenen schreef:Hoogste irritant jaVooral als ze gewoon ook echt langs je portafilter zweeven om ernaast op de tafel te vallen
Het is bij mij idem dito, behalve de CV dan, maar die staat heel weinig aan, 800 kuub gas per jaar ( eensgezins woning ) 60% Malabar 20% Colombia en nog 20 % met van alles en nog wat vaak restjes die ik even erg lekker vond smaken en snel verveelden die mix ik daar onder, gaat tot nu toe lekker en geen springende bonen of andere narigheid, wel lekkere bakkiesSpironski schreef:Ha ha, Monsooned Malabar, inderdaad eigenaardig spul. Het is geel en heel licht, verbrand snel, maar wel lekker kruidig!
Ik heb geen idee wat er verandert in die boon al 'ie zo'n tijd buiten in de monsoon ligt te verpieteren (niet echt dus). Nu gebruik ik die boon eigenlijk nooit als SO, dus ik heb de verschijnselen ook niet. Überhaupt nooit last van statische elektriciteit eigenlijk (ook geen centrale verwarming in huis, trouwens).
Terug naar “Koffiemolens & malers”