Re: Siemens TK52001

11
In mijn machine zit geen sensor voor het water. Dus de foto is niet gelijk aan die van jou. In die van jou zou aan de binnenkant van de schaal waar de watertank instaat zo'n soort sensor moeten zitten.

Afbeelding

Heb je die? En blijft jouw magneet nog wel drijven?
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

13
Moet ik er wel bij zeggen dat ik een Bosch benvenuto B30 heb, maar ik had verwacht dat de "watertank"-detectie redelijk universeel zou zijn. :)
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

15
Barista74 schreef:Ik zie dat je op zoek bent naar wat nieuws. http://www.koffiepraat.nl/forum/viewtop ... =12&t=3725

Maar heb je dit probleem al gevonden?
Nee, blijft de melding geven, de machine al half gedemonteerd, alles nagekeken en schoongemaakt...
De waterbak werkt prima in een andere machine, dus daar zit het probleem niet...
Heb geen zin er veel geld aan uit te geven, zijn schat ik wel zo`n 10000 koppen meegezet dus hij heeft zijn geld wel opgebracht ( was ook 249 in de aanbieding ergens)...
Laat hem nog even staan tot ik een keer zin heb hem verder te demonteren anders gaat hij naar de sloop...
;)