Herr.ik. schreef:aha duidelijk.. Even langs de koffieboer om echt verse bonen te halen en een blindfiltertje
Neem voor de zekerheid je PF mee om er zeker van te zijn dat het blindje goed past!
Herr.ik. schreef:aha duidelijk.. Even langs de koffieboer om echt verse bonen te halen en een blindfiltertje
Haha, ik bestelde bij van Pommeren een blindfilter, geschikt voor de Silvia. In de pf past hij wel, maar als je de pf wilt plaatsen, draait dat veel te strak en niet ver genoeg.@3aan schreef:
Neem voor de zekerheid je PF mee om er zeker van te zijn dat het blindje goed past!
Wimula schreef:Haha, ik bestelde bij van Pommeren een blindfilter, geschikt voor de Silvia. In de pf past hij wel, maar als je de pf wilt plaatsen, draait dat veel te strak en net ver genoeg.@3aan schreef:
Dus moet je je machine ook meenemen
Hahahahahaha!@3aan schreef:
Dus bij deze; niet je machientje vergeten mee te nemen
haha, met een silvia is dat wel te doen. Maar ik zou jou nog niet met de (inmiddels weer verkochte) KvdW onder je arm van Pommeren binnen lopen. Je trekt wel veel bekijks dan, dat is ook wat waard@3aan schreef:Wimula schreef:Haha, ik bestelde bij van Pommeren een blindfilter, geschikt voor de Silvia. In de pf past hij wel, maar als je de pf wilt plaatsen, draait dat veel te strak en net ver genoeg.@3aan schreef:
Dus moet je je machine ook meenemen
Dus bij deze; niet je machientje vergeten mee te nemen
Mij huidige machine die ik nog aan het voor elkaar aan het brengen ben is een bijna net grote!Thomaserati schreef:haha, met een silvia is dat wel te doen. Maar ik zou jou nog niet met de (inmiddels weer verkochte) KvdW onder je arm van Pommeren binnen lopen. Je trekt wel veel bekijks dan, dat is ook wat waard@3aan schreef: Dus bij deze; niet je machientje vergeten mee te nemen